بازديد از خانواده های شهدای روستای ˈبیدروازˈ پاوه توسط مسئولين شهر

کد خبر: 92620|21:31 - 1392/09/03
نسخه چاپی
بازديد از خانواده های شهدای روستای ˈبیدروازˈ پاوه توسط مسئولين شهر
از خانواده های شهدای روستای ˈبیدروازˈ توسط فرماندار شهرستان پاوه ،فرمانده سپاه ناحيه پاوه و ديگر مسئولين شهر تجليل به عمل آمد
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله از خانواده های شهدای روستای ˈبیدروازˈ توسط فرماندار شهرستان پاوه ،فرمانده سپاه ناحيه پاوه و ديگر مسئولين شهر تجليل به عمل آمد.
فرماندار شهرستان پاوه در اين مراسم بسیج را یکی از افتخارات نظام اسلامی دانست و گفت:در پرتو خون هاي پاك شهيدان است كه امروز در دور افتاده ترين روستاي مرزي بيدرواز و احترام و پاس داشت اين خون مبارك شهدا و تجليل از ايثارگران عزيزمان با برگزاری مراسمی با این عظمت از شهدا و خانواده در جشن اقتدار ملت ايران به سر مي بريم.
خدرويسي گفت:اگر امروز قدرتهاي استعماري و استكباري گروه موسوم به 5+1 شش ابر قدرت در دنيا ادعاي قدرت و زور دارند به عنوان سه نماينده به ميز مذاكره در مقابل ايراني كه به آن درجه از اقتدار رسیده است مي نشينند افتخاري بس بزرگ براي ملت ايران است.
وي افزود:جمهوري اسلامي ايران علي رغم همه تحريم ها و جنگ ها ، امروز در همه عرصه ها و صحنه ها به عنوان ابر قدرت در دنيا مطرح است.
وي ادامه داد: ملت ایران در اوايل انقلاب پي بردند که  سفارت امريكا لانه جاسوسي بوده است  ولي هم اکنون و بعد از 34 سال ،مردم جهان به اين نتيجه رسيده اند كه امريكا با شنود مكالمات مسئولان كشورها جاسوسي كرده است.
وي در پايان تصريح كرد:امروزه كشورهاي استعمار با درك توان و قدرت اين ملت ،به اين نتيجه رسيده اند كه حقانيت جمهوري اسلامي براي همه جهان به اثبات رسيده است.
در پايان نيز از خانواده های معظم شهدای روستای بیدرواس با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد