نماينده پاوه و اورامانات:استاندار جدید به دور از دید جناحی به همه مردم خدمت کند

کد خبر: 91871|23:15 - 1392/09/02
نسخه چاپی
نماينده پاوه و اورامانات:استاندار جدید به دور از دید جناحی به همه مردم خدمت کند
استاندار جدید باید از پتانسیل‌های استان برای رفع معضل بیکاری استفاده و به دور از دید جناحی و گروهی به همه مردم خدمت کند.
به گزارش هزار ماسوله نعمت‌الله منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه کرمانشاه با تاکید بر مطلب فوق تصریح کرد: مردم ایران به دولت تدبیر و امید رای دادند و انتظار دارند نیروهای این دولت واقعا مدیر و مدبر باشند و امید به بهبود وضعیت در همه بخش‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... را در دل مردم ایجاد کنند.

وی با اشاره به محرومیت‌های استان کرمانشاه و درگیری آن در هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: در سال‌های بعد از جنگ نیز توجه زیادی به استان ما نشد و کرمانشاه دچار محرومیت مضاعف شد که انتظار می‌رود استاندار جدید در جهت رفع محرومیت‌های استان تلاش کند.

نماینده پاوه و اورامانات بیکاری را مهمترین مشکل فعلی استان کرمانشاه دانست که به دنبال آن اعتیاد، طلاق و ... نیز جامعه را تهدید می‌کند.

منوچهری با تاکید بر لزوم حل مشکل بیکاری استان کرمانشاه، یادآوری کرد: زمانیکه بیکاری از بین برود، فقر و نداری مردم نیز کمتر می‌شود.

وی با اشاره به وجود پتانسیل‌های فراوان موجود در استان و همچنین نیروهای کاری توانمند، خاطرنشان کرد: اگر از پتانسیل‌های موجود در استان خصوصا پتانسیل‌های مرزی به خوبی استفاده شود، می‌توان شاهد کاهش نرخ بیکاری استان بود.

به گفته این نماینده مجلس، استفاده از پتانسیل‌های استان تنها نیازمند یک مدیریت قوی است که همه بخش‌های دولتی و خصوصی را در برمی‌گیرد و همچنین باید برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی برنامه‌ریزی داشته باشد.

منوچهری گفت: استاندار جدید باید به دور از دید گروهی و جناحی به همه مردم خدمت کند و بتواند باری از دوش مردم استان بردارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد