این شورای شهر پاوه کجاست؟

کد خبر: 91870|23:07 - 1392/09/02
نسخه چاپی
 این شورای شهر پاوه کجاست؟
جلسات شورا و كمیسیون های آن در محل مخصوصی كه توسط شهرداری در اختیار شورا قرار می‌گیرد تشكیل خواهد شد. جلسات شورا در غیرمحل و موعد مقرر رسمیت نداشته و تصمیماتش معتبر نخواهد بود
به گزارش هزار ماسوله به نقل از پاوه شار فروزان رسولی:آئین‌نامه اجرائی تشكیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهرها در ماده 11 خود، تبصره 6 به صراحت اعلام می دارد که«جلسات شورا و كمیسیون های آن در محل مخصوصی كه توسط شهرداری در اختیار شورا قرار می‌گیرد تشكیل خواهد شد. جلسات شورا در غیرمحل و موعد مقرر رسمیت نداشته و تصمیماتش معتبر نخواهد بود.»

 

 

 

 

از زمانی که شوراهای شهر کار خود را آغاز کرده اند، شهرداری پاوه ساختمان قدیمی شهرداری را در اختیار شورای شهر قرار داده است تا شورای شهر در این ساختمان قدیمی، در مرکز شهر پاوه به امورات قانونی خود رسیدگی نماید.

 

 

 

اما نزدیک به یک ماه است که اعضای شورای شهر پاوه دوره چهارم، که تنها 81 روز از سر کار آمدنشان گذشته است، ظاهراً به محل دیگری نقل مکان کرده اند!

 

 

 

هر روز مردم شهر پاوه که بخاطر کارهای خود به شورای شهر مراجعه می کنند، با قفل روی در شورای شهر مواجهه می شوند که بدون  هیچ اطلاعیه ای از محل جدید،  بسته شده است و مراجعین هم در به در به دنبال فردی هستند که پرسش «پس اعضای شورای شهر کجا هستند؟» را پاسخ دهد!

 

 

 

سوال اساسی در این ابتکار عمل اعضای شورای عدم اطلاع رسانی از محل کارشان است.

 

 

 

لطفاً بفرمایید مردم شهر پاوه چگونه و کجا شما را پیدا کنند؟!

 

 

 

لطفاً بفرمایید چرا محل کار خود را به اطلاع عموم مردم نمی رسانید؟!

 

 

 

لطفاً بفرمایید چرا هیچ بنر یا حداقل پرینت ساده ای از اطلاعیه ای مبنی بر نقل مکان شما، در ساختمان شورای شهر یافت نمی شود؟!

 

 

 

لطفاً بفرمایید جلسات کاری و مصوبات شما در هفته های اخیر در کجا برگزار و تصویب شده اند؟!

 

باید به عرض برسانیم این شورا باید جلسات کاری داشته باشد اما ظاهراً در بی آدرسی موجود، هیچ مصوبه آنان صورت قانونی ندارد! اعضای محترم شورای شهر محل کار خود را به اطلاع مردم شهر پاوه برسانید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد