رئيس اداره هلال احمر پاوه:آمادگي كامل براي هر گونه حوادث احتمالي زمين لرزه را داريم

کد خبر: 91862|21:46 - 1392/09/02
نسخه چاپی
رئيس اداره هلال احمر پاوه:آمادگي كامل براي هر گونه حوادث احتمالي زمين لرزه را داريم
در رابطه با زمين لرزه هاي اخير،آمادگي كامل براي هر گونه حوادث احتمالي زمين لرزه را در شهرستان و همجوار داريم
رحيم سبحاني در گفتگو با خبرنگار هزار ماسوله در رابطه با زمين لرزه هاي اخير اظهار داشت: با توجه به وقوع زمين لرزه هاي اخير در سطح استان، زمين لرزه اي در شهرستان پاوه احساس نشد بر همين اساس طي تماس تلفني معاونت امداد و نجات استان كرمانشاه و اعلام زمين لرزه اصلي در شهر خانقين عراق با قدرت 5.6 ريشتر و در شهرهاي قصرشيرين ،گيلان غرب و سرپل ذهاب اعلام آماده باش كامل گرديد.
وي افزود:يك گروه امدادي 33 نفره دوره ديده به مركز اداره فراخوان شدند و به صورت 24 ساعته با تمامي تجهيزات موجود (انفرادي و جمعي)اعلام آمادگي كامل نمودند.
سبحاني گفت:تجهيزات مورد نياز از قبيل 5 دستگاه ماشين پيكاپ و تويوتا هايلوكس ،آمبولانس، سمند، نيسان پاترول، و اقلام امداد ضروري از قبيل چادر، پتو ،چراغ روشنايي، مواد خوراكي براي وقوع هر گونه حادثه اي در دسترس هستند.
وي ادامه داد:با توجه به زمين لرزه هاي متعدد در شهر قصرشيرين با قدرت 3.4 ريشتر و گيلان غرب با شدت 4.5 ريشتر و ديگر شهرهاي سطح استان كرمانشاه اعلام آمادگي كامل  براي هرگونه حوادث احتمالي را داريم به طوري كه اين گروه امداد و نجات و ساير امدادگران سطح شهر با تجهيزات كامل در آمادگي كامل به سر مي برند.
وي در پايان گفت:اميدواريم كه شاهد هيچگونه حوادث دلخراشي نباشيم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد