انفجارهای تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان را محكوم مي كنيم

کد خبر: 89988|09:24 - 1392/08/29
نسخه چاپی
انفجارهای تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان را محكوم مي كنيم
امام جمعه پاوه در حاشیه کلاس هفتگی تفسیر قرآن خود در مسجد قبا پاوه ، ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان و با تاکید بر لزوم هشیاری مسلمان در مقابل توطئه های دشمنان اسلام گفت : اگر ما مسلمان در مقابل چنین توطئه هایی هشیارانه و با بصیرت حرکت نکنیم ؛ قطعاٌ تنها خودمان متضرر میشویم و سود آن عاید آمریکا و اسرائیل است.
به گزارش خبرنگار هزار ماسولهماموستا ملا قادر قادريروز سه شنبه ( 28 شهريور ) در حاشیه کلاس هفتگی تفسیر قرآن خود در مسجد قبا پاوه با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج و ضمن تبریک پیشاپیش این ایام به بسیجیان عزیز گفت : تشکیل بسیج یک ضرورت اجماعی بود و اهمیت و جایگاه بسیج و هفته بسیج بر هیچکس پوشیده نیست.
امام جمعه پاوهسپس با محکوم کردن انفجارهای تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان گفت : این اقدامات به جهت دامن زدن به اختلافات میان شیعه و سنی و آغاز جنگ و درگیری مذهبی و قومی در لبنان صورت گرفته است و تردیدی نیست که صهیونیستها در پشت آن هستند
ماموستا قادریافزود: انفجارهای بیروت در زمره جنگ آشکار  دشمن صهیونیستی است که هشیاری بیش از پیش را می طلبد چرا که نتیجه آن تقویت اهداف اسرائیل در منطقه خواهد بود.
ویضمن تاکید بر لزوم هشیاری مسلمان در مقابل توطئه­های دشمنان اسلام گفت : اگر ما مسلمان در مقابل چنین توطئه هایی هشیارانه و با بصیرت حرکت نکنیم ؛ قطعاٌ تنها خودمان متضرر میشویم و سود آن عاید آمریکا و اسرائیل است.
ماموستا قادریاین اقدامات را نشانه استیصال رژیم صهیونیستی و موجب تنفر روزافزون افکار عمومی جهان از حامیان این اقدامات دانست و تاکید کرد دوره اینچنین اقداماتی به سر آمده است و صهیونیست ها و حامیان آنها باید بدانند نقاب از چهره آنها افتاده است و مسلمانان به خوبی با توطئه­های آنان آشنا هستند.
منبع:پايگاه اينترنتي امام جمعه پاوه
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد