در هفته کتاب ؛ ایستگاه مطالعه در بیمارستان قدس پاوه افتتاح مي شود

کد خبر: 88186|17:37 - 1392/08/26
نسخه چاپی
در هفته کتاب ؛ ایستگاه مطالعه در بیمارستان قدس پاوه افتتاح مي شود
مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه ساز پاوه : در هفته کتاب ؛ ایستگاه مطالعه در بیمارستان قدس پاوه افتتاح خواهد شد

مصلح قادری مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار هزار ماسوله با تبریک هفته کتاب به همه دوستداران کتاب و کتابخوانان عزیز گفت : کتاب بهترین وسیله برای پرورش روح انسانهاست و با مطالعه روح انسان رو به مسیر روشنایی و دانایی میرود.

وی با بیان اینکه ترویج کتابخوانی باید در راس برنامه های فرهنگی باشد افزود :  هفته کتاب فرصتی مناسبی برای ترویج فرهنگ مطالعه است و باید از این فرصت بهترین استفاده را ببریم . 

قادری وضعیت کتابخوانی را در شهرستان پاوه خوب ارزیابی کرد و گفت :  هرچند آمارها حکم به برتری وضعیت کتابخوانی ما به نسبت سایر شهرها میدهد اما هنوز تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله زیادی داریم .

وی افزود :  عدم گرایش به مطالعه و کتابخوانی علل و عواملی مختلفی دارد که بررسی آنها نیاز به یک کار دقیق علمی و تحقیقاتی دارد که امیدواریم در انجمن خیرین این مهم با هم اندیشی نخبگان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان پاوه ؛ با تشریح وظایف انجمن خیرین کتابخانه ساز گفت: یکی از مهم ترین اهداف تشکیل انجمن خیرین كتابخانه ساز كمك در تمامی زمينه­های فرهنگي مرتبط با حوزه كتاب و كتابخواني و همچنين ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفيد است.

وی افزود :کمک گرفتن از خیرین برای تقویت فعالیتهای عرصه کتاب و کتابخوانی و تشویق برای گسترش فرهنگ کتابخوانی با حمایت مادی و معنوی از کتابخانه های عمومی از دیگر اهداف تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز است.

قادری با بیان اینکه هیئت مدیره انجمن خیریه متشکل از جمعی از دلسوزان و علاقمندان به این حوزه است گفت : نگاه ما به انجمن محدود به اعضای هیئت مدیره نخواهد بود و ما همه نخبگان و دلسوزان و علاقمندان به کتاب را در شهرستان پاوه عضو هیئت مدیره و عضو انجمن میدانیم

مصلح قادری سپس به برنامه های انجمن برای هفته کتاب اشاره کرد و افزود : تجلیل از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی و افتتاح ایستگاه مطالعه در بیمارستان قدس پاوه مهمترین برنامه های انجمن و اداره کتابخانه های عمومی پاوه در هفته کتاب هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد