لازم و ضروري بودن تعويض كارت پايان خدمت يا معافيت

کد خبر: 87687|23:11 - 1392/08/25
نسخه چاپی
لازم و ضروري بودن تعويض كارت پايان خدمت يا معافيت
تمامی افرادی که از اول فروردین‌ماه سال 60 به بعد کارت پایان‌خدمت یا معافیت خود را دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به دفاترپلیس +10 درخواست تعویض دهند.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله تمامی افرادی که از اول فروردین‌ماه سال 60 به بعد کارت پایان‌خدمت یا معافیت خود را دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به دفاترپلیس +10 درخواست تعویض كارت دهند.
در تیرماه سال 91 فرصت تعویض کارت‌های معافیت به اتمام رسیده و از این به بعد تمامی این کارت‌ها فاقد اعتبارند و  در حال حاضر چنانچه فردی با کارت معافیت قدیمی، قصد دریافت خدمات با استفاده از کارت خود را داشته باشد، هیچ یک از خدمات به وی ارائه نخواهد شد.
و همچنين كارتهاي پايان خدمت از سال 85 تا 90 فاقد اعتبار مي باشند و هرگونه خدماتي از قبيل گواهينامه و تمديد و صدور گذرنامه و ... امكان پذير نمي باشد.
در حال حاضر با توجه به اینکه زمان‌بندی تعويض كارت معافيت گذشته اما اين کارت‌های معافیت قدیمی هنوز هم تعویض می‌شود، و در حال حاضر طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت در دستور کار قرار دارد، بنابراین اولویت نیز با این افراد خواهد بود، اما دارندگان کارت‌های معافیت قدیمی حتما باید نسبت به تعویض آن اقدام کنند چرا که از دریافت خدمات محروم می‌شوند.
در حال حاضر کلیه کارت‌های پایان خدمت و معافیت افراد منقضی خدمت از سال 60 به بعد باید تعویض شود و تمامی افرادی که از اول فروردین‌ماه سال 60 به بعد کارت پایان خدمت یا معافیت خود را دریافت کرده‌اند، باید به دفاترپلیس +10 مراجعه و درخواست تعویض دهند.
البته مبنا قرار دادن سال 60 عمدتا شامل افرادی می‌شود که کمتر از 50 سال سن دارند، اما ممکن است افرادی نیز باشند که کارت پایان‌خدمت یا معافیت خود را در سال 60 یا پس از آن دریافت کرده اما بیشتر از 50 سال سن داشته باشند كه در اين صورت هم براي افراد بالاي 50 ساله نيازي به تعويض كارت خود ندارند.
لزومی برای تعویض کارت‌های پایان‌خدمت و معافیت افرادی که قبل از سال 60 کارت خود را دریافت کرده‌اند، وجود ندارد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد