تا این مرز باز نشود من احساس می کنم که هیچ کاری برای این منطقه نکرده ام .

کد خبر: 87658|20:39 - 1392/08/25
نسخه چاپی
تا این مرز باز نشود من احساس می کنم که هیچ کاری برای این منطقه نکرده ام .
نماينده مجلس پاوه و اورامانات :تا این مرز باز نشود من احساس می کنم که هیچ کاری برای این منطقه نکرده ام .
به گزارش هزار ماسوله به نقل از وبلاگ خبر شهر در ابتدای این دیدار حاج ماموستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه نودشه به دکتر منوچهری نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی خیر مقدم گفتند و امید وار شدن که این دیدار موجب خیر و برکت برای منطقه شود.

امام جمعه نودشه مردم  اورامانات را مردمی فرهنگی و تحصیل کرده دانست وگفت : سطح فرهنگ و تحصیلات مردم اورامانات بر هیچ کس پوشیده نیست و همین امر موجب شده تا سطح انتظارات مردم  از مسولین نیز بیشتر شود.

 

وی ادامه داد: مردم ما خواسته ها و انتظارات معقول و منطقی دارند شاید کمتر کسی از این منطقه به دفتر شما  مراجعه کند که خواسته های فردی خود را بیان کند بلکه همه مشکلات جمع را بیان می کنند و انتظار پیگیری و رفع آن هستند.

حاج ماموستا ملا احمد مبارکشاهی ارتباط نوسود و نودشه را ارتباط بسیار عالی توصیف کرد و گفت : شورا های جدید نودشه و نوسود ارتباط بسیار خوبی با هم دارند و ما برای بیان مشکلاتمان با هم تصمیم می گیریم و مشکلات را یک صدا بیان می کنیم.

امام جمعه نودشه گاز کشی به شهرهای نوسود و نودشه ، وضعیت بد جاده های منطقه ، مسئله روش برخورد نیروی انتظامی با مردم منطقه و مشکلات پیش آمده برای شهرداری نودشه را اهم مشکلات حال حاضر منطقه بیان کرد کرد گفت : یکی از اصلی ترین دغدغه های اصلی شهرها و روستا های ما گاز کشی است و با توجه به علاقه مندی و موافقت مدیر شرکت گاز استان و معاونان ایشان برای پیش برد این امر از جناب عالی هم انتظار می رود که تلاش و پیگری بیشتری انجام دهید.

 

وی ادامه داد : در چند روز اخیر همه ما شاهد حادثه دل خراش جاده روستای هجیج - ناو بودیم که در این حادثه چند تن از کارگران عزیز سد داریان در این حادثه کشته شدن و این جاده های سخت و بی کیفیت به عنوان عامل بدبختی منطقه ما عمل می کنند.

وی افزود : در چند سال اخیر اداره راه و شهر سازی پاوه  نسبت به راه های این شهرستان بی مهری نشان می دهد و هر روز از کمیت و کفیت جاده ها نسبت افزایش قابلیت منطقه کاسته می شود که نیاز توجه و تذکر ویژه به این اداره را می طلبد.

امام جمعه نودشه در ادامه این دیدار برخورد خود سرانه بعضی ازنیروهای  نیروی انتظامی با مردم شهر های نودشه و نوسود و روستا های تابعه را که موجب نگرانی آنان شده برخوردی ناعادلانه و غیر منطقی خواند و گفت : باید حق تیر از این نیروها در مراکز شهری و بین شهری گرفته شود ،چرا که سیاست کلان نیروی انتظامی سیاست تعامل با مردم است و نباید عده ای کم تجربه و ناآگاه بخوردی انجام دهند که در شان نیروی انتظامی و مردم شهید پرور و انقلابی منقطه نباشد همچنان که فرماندهان ارشد نیروی انتظامی هم بر این نکته پا فشاری دارند.

 

حاج ماموستا ملا احمد مبارکشاهی در پایان سخنان خود به مشکلات به وجود آمده شهرداری نودشه پرداخت و گفت : ما به وضعیت و مشکلات  بودجه در سطح کلان کشور واقف هستیم ولی شهرداری نودشه دچار مشکلات فروانی شده که نیاز توجه ویژه  دارد.

دکتر منوچهری در ابتدای سخنان خود مردم نوسود و نودشه را مردمی شهید پرور دانست و گفت : مردم نودشه و نوسود مردمی آگاه ، بصیر ، فرهیخته و فرهنگ دوست هستند و من هرگاه اسم این دو شهر را می شنوم مردمی تحصیل کرده در ذهنم مجسم می شوند.

نماینده مردم  اورامانات در مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم را سر لوحه کار خود دانست و گفت : خدمت به مردم تنها با افزایش ایمان صورت می گیرد و هر کاری که برای رضای خدا انجام شود خدمت به خلق خداست.

 

 

وی افزود : همین امر موجب شده که در مقام دفاع از حق مردم هیچ گاه یک قدم عقب نشینی نکنم  و دچار ملاحظات هم نشوم .

 منوچهری در بخشی دیگر از صحبت های خود به مشکلات مطرح شده در این دیدار پراخت و گفت : مسئله جاده ها فقط در شهر های نوسود و نودشه و روستا های تابعه مطرح نیست بلکه بنده طرح ۲۱۵ که در حال به اجرا در آمدن است  که این طرح انشااله از قازانچی شروع شده تا روانسر از روانسر تا جوانرود از جوانرود به پاوه و نودشه و نوسود ادمه خواهد یافت.

وی یکی از دغدغه های اصلی خود را قضیه مرز دانست و گفت : من تمام تلاش خود را خواهم کرد و انشااله این مرز باز خواهد شد و تا این مرز باز نشود من احساس می کنم که هیچ کاری برای این منطقه نکرده ام .

 

وی افزود : در چند روز اخیر رئیس جمهور که به مجلس آمدن من هم قضیه کشته شدن جوان عزیز نوسودی احسان پیام را به ایشان گفتم وهم مسئله مرز این منطقه که ایشان بسیار ناراحت شدن و از بنده خواستن که از طرف ایشان به مردم منطقه تسلیت عرض کنم و همان جا دستور اکید دادن برای حل مشکلات به وجود آمده برای مرز این منطقه چاره جویی شود.

وی در ادامه صحبت های خود به گاز کشی اشاره کرد و گفت : بحث گاز کشی روند خوبی دارد و در حال طی مراحل پایانی برای اجرا شدن است انشالله در آینده ای نزدیک مردم نودشه و نوسود شاهد این امر خواهند بود.

منوچهری در پایان به مشکلات پیش آمده شهرداری پرداخت و گفت : در این مسئله دولت باید کمک زیادی کند و همچنین مردم نودشه همت کنند تا مشکلات شهرداری حل شود من حتما پیگیر خواهم بود و خواستار کمک بیشتر در مسئله بودجه به شهرداری خواهم شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد