پیام تسلیت نماینده پاوه و اورامانات خطاب به مجمع نمایندگان استان کردستان و مردم شریف اورامانات

کد خبر: 86622|18:01 - 1392/08/22
نسخه چاپی
پیام تسلیت نماینده پاوه و اورامانات خطاب به مجمع نمایندگان استان کردستان و مردم شریف اورامانات
دکتر نعمت الله منوچهری نماینده محترم مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در پی کشته شدن 8 نفر از اهالی روستای ناو در حادثه سقوط اتومبیل حامل کارگران سد داریان، پیام تسلیتی خطاب به مجمع نمایندگان استان کردستان و مردم شریف منطقه اورامانات صادر کردند .
به گزارش هزار ماسوله به نقل از آواي اورامانات دکتر نعمت الله منوچهری نماینده محترم مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در پی کشته شدن 8 نفر از اهالی روستای ناو در حادثه سقوط اتومبیل حامل کارگران سد داریان، پیام تسلیتی خطاب به مجمع نمایندگان استان کردستان و مردم شریف منطقه اورامانات صادر کردند .

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون خبر تلخ و جانسوز سقوط خودرو حامل کارگران زحمتکش سد داریان موجب تاثر و تالم فراوان گردید. به راستی از دست دادن ناگهانی جمعی از جوانان عاشق کار و متعهد به خدمت و نان آور خانواده صعب و جانکاه است. لذا مصیبت وارده را به خانواده های محترم صاحب عزا ، اهالی سخت کوش روستای (ناو) ، نمایندگان محترم استان کردستان و مردم شریف منطقه اورامانات تسلیت می گویم. ازخداوند سبحان برای بازماندگان صبر و خویشتنداری و برای درگذشتگان آرامش در جوار الهی مسئلت می نمایم.

نعمت الله منوچهری – نماینده پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد