مشكلات آب شرب پاوه مورد بررسي قرار مي گيرد

کد خبر: 86619|17:51 - 1392/08/22
نسخه چاپی
مشكلات آب شرب پاوه مورد بررسي قرار مي گيرد
استاندار کرمانشاه : طی دو هفته آینده باحضور وزیر نیرو مشکلات آب شرب پاوه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
به گزارش هزار ماسوله و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری:؛حجت الله دمیاد استاندار کرمانشاه در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای سدهای در دست احداث استان که صبح امروز در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد،خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه استان کرمانشاه از جمله استان های مستعد و پر ظرفیت در حوزه سدسازی است لذا تلاش و کوشش مسئولین امر استان در جهت استفاده بهینه از منابع آبی و همچنین مهار آب های سطحی امری ضروری و مهم قلمداد می شود.

وی با اشاره به سدهای در دست احداث استان،افزود:کلیه سیاست های راهبردی مدیریت استان در حوزه سد سازی و حوزه های آب ریز قطعا با اولویت و نگاه به منافع ملی و منطقه ترسیم خواهد شد.

حجت الله دمیاد در ادامه سخنان خود بر بهره برداری از حوزه های آب ریز سدها در داخل کشور تاکید و تصریح کرد:استفاده صحیح و علمی از منابع آبی در صورتی اثر بخش است  که با هدف استفاده و بهره برداری کامل از آب های سطحی مورد توجه قرار گیرد لذا  باید با اجرای برنامه های راهبردی از آب های زیر زمینی به عنوان گنجینه ای حیاتی محافظت وصیانت نمائیم.

استاندار کرمانشاه همچنین بر اجرای کامل سدهای با پیشرفت اجرایی بالا تاکید و اضافه کرد:مسئولین عمرانی و مجریان ذیربط باید در پیشبرد و اتمام پروژه های نیمه تمام ، پیشرفت اجرایی پروژه های نزدیک به بهره بردارای را جزء اولویت های کاری خود قلمداد نمایند.

حجت الله دمیاد همچنین از افتتاح سد مخزنی تنگ حمام سرپل ذهاب با حضور وزیر نیرو طی دو هفته آینده خبرداد و گفت: انشاءا.. طی سفری که وزیر محترم نیرو به استان کرمانشاه خواهند داشت مشکلات و موانع پیشرفت پروژه های مهمی از قبیل ساماندهی پروژه آبشوران،مشکلات منابع آب شرب شهرستان های کرمانشاه ،پاوه و سنقر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد