بررسی بازگشایی معبرسراب هولی به میدان مولوی باحضورکارگروه معماری وشهرسازی استان

کد خبر: 85890|20:13 - 1392/08/20
نسخه چاپی
بررسی بازگشایی معبرسراب هولی به میدان مولوی باحضورکارگروه معماری وشهرسازی استان
بازگشایی معبرسراب هولی به میدان مولوی باحضورکارگروه معماری وشهرسازی استان مورد بررسي قرار گرفت
به گزارش هزار ماسوله به نقل از پاوه پرس بنا به دعوت قبلی رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۲/۰۸/۲۰ کارشناسان محترم کمیته کار( کارگروه معماری و شهرسازی استان) به منظور بررسی وبازگشایی معبر پیشنهادی و بازدید میدانی ازموقعیت مورد نظر وارد شهر پاوه شدند.
حاج حسین خدرویسی فرماندار پاوه ضمن تقدیر از حضور مهمانان ارجمند به تشریح وضعیت توپوگرافی شهر پاوه وتنگناها ومحدودیت های طبیعی آن پرداخت در ادامه افزود: ترافیک مهمترین ودرعین حال پیچیده ترین معضلی است که شهروندان این دیار با آن مواجه اند.
فرماندار پاوه گفت اگر شهروندی از سراب هولی قصد عزیمت به میدان مولوی را داشته باشد با ایجاد معبر موجود می تواند در کمترین زمان این مسیر را طی نماید، این در حالی است که در شرایط فعلی لازم است طول خیابان های سطح شهر را برای رسیدن به مقصد مورد نظر طی طریق نماید.
خدرویسی راه علاج معضل موجود در شهر پاوه را به سهولت سایر شهرهای ایران ندانست، ودر ادامه خاطرنشان ساخت علیرغم میل باطنی مجبور به ارائه پیشنهاد مذکور هستیم وآن را گزینه ای موثر در تعدیل بار ترافیکی سطح شهر می دانیم .
ابراهیمی شهردار پاوه نیز افزود: متعاقب مصوبه شورای شهر مکاتبه ای با مدیرکل محترم فنی استانداری به عمل آورده که در آن بر بازگشایی معبر موجود به منظور توسعه امرگردشگری وکاهش بار ترافیکی سطح شهر پیشنهاد گردید.
محی الدین زاده افزود در سنوات گذشته رضایت کامل باغداران به صورت محضری اخذ گردیده واز این بابت مشکلی وجود ندارد. سایر اعضای شورا با رایزنی وتعامل و ارائه توضیحاتی بر ضرورت و اهمیت بازگشایی معبر موجود پرداختند در ادامه هریک از کارشناسان محترم کار گروه شهرسازی استانداری با توجه به نوع تخصص وتوقعات سازمانی به ارائه طریق پرداختند .
درادامه کلیه حاضرین از محل مدیریت آموزش وپرورش پاوه  تا سراب هولی بازدید میدانی به عمل آورده واز نزدیک موقعیت مورد نظر را ارزیابی کارشناسی نمودند.
در نهایت مصوب گردید شهرداری پاوه با طراحی نقشه ولحاظ کلیه ی موقعیت ها، گذرهای موجود، مسیر رودخانه، عرض خیابان، محل های اتصال به خیابان اصلی و…بانضمام گزینه های پیشنهادی دیگر به کارگروه استان ارائه نمایند. علاوه بر آن مقرر گردید در جلسه کارگروه آتی که مختص شهرستان بوده فرماندار وشهردار پاوه در جلسه ی مورد نظر حضور داشته تا از طرح پیشنهادی دفاع نمایند.
لازم به ذکر است اسامی کارشناسان محترم کارگروه معماری و شهرسازی استان به شرح ذیل اعلام می گردد: مهندس حسین پور و مهندس آلنگ کارشناسان محترم فنی استانداری، مهندس رشیدی کارشناس میراث فرهنگی وگردشگری استان ، مهندس نجفیان کارشناس جهاد کشاورزی استان ، محمدزاده کارشناس ثبت اسناد و مهندس سرمدی کارشناس آب وفاضلاب شهری حضور داشتند.
ابراهیمی شهردار و محی الدین زاده ، یوسفی، حسینی وصفری اعضای شورای اسلامی شهر ومهندس یوسفی و ازکات کارشناسان فنی شهرداری در این بازدید میدانی حضور داشتند.

 

111120136228111120136225

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد