تلاش كارگران شهردای پاوه در رفع آبگرفتگی معابر

کد خبر: 85873|19:28 - 1392/08/20
نسخه چاپی
تلاش كارگران شهردای پاوه در رفع آبگرفتگی معابر
شهردار پاوه گفت : تمام كارگران خدمات شهري و نيروهاي امدادي آتش نشاني شهرداري در روزهاي گذشته همزمان با بارش شديد باران در حال آماده باش تا با جديت مشكلات ايجاد شده در معابر شهري را رفع نمايند .
به گزارش هزار ماسوله به نقل ازشهرداري پاوه ، جمال ابراهیمی گفت : سامانه بارش‌زایی که در روزهاي اخير جو شهرستان پاوه را تحت تأثیر قرار داده موجب بارش باران در سطح شهر شده  كه بر اساس گزارش هواشناسي استاناین میزان بارش با افزايش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 44 ميلي متر بارش به ثبت رسيده است .

وي با اشاره به آبگرفتگی های احتمالي که به دنبال بارش شدید و بی سابقه روزهاي گذشته در شهر ایجاد شده است افزود: آبگرفتگی احتمالي پس از بارندگی شدید كه امری اجتناب‌ناپذیر است در صورت ايجاد با تلاش مستمر و با همه توان كارگران خدمات شهري شهرداری بر طرف خواهد شد .

 

 

شهردار پاوه با اشاره به تشكيل ستاد رفع آبگرفتگي معابر در شهرداري وظيفه اين ستاد را كاهش دامنه خسارت هاي پيش بيني نشده به شهر دانست و اظهار داشت : با تشكيل اين ستاد كارگران خدمات شهري شهرداري در حال آماه باش هستند تا در صورت بروز هر گونه آبگرفتگي در معابر و خيابانهاي شهر نسبت به رفع آن اقدام نمايند .  

جمال ابراهيمي در ادامه از شهروندان خواست تا با رعایت مسائل ایمنی در مواقع بارش شديد باران از تردد هاي غير ضروري در سطح شهر خودداری نمانيد تصريح كرد : شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل آبگرفتگی معابر با ارسال پيامك به سامانه پيام كوتاه شهرداري به شماره 30001300130001 تماس بگیرند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد