خانواده متوفی ، شورای اسلامی شهر و اهالی فهیم و با فرهنگ شهرنوسود و دعوت عموم مردم به حفظ آرامش

کد خبر: 84967|23:24 - 1392/08/18
نسخه چاپی
خانواده متوفی ، شورای اسلامی شهر و اهالی فهیم و با فرهنگ شهرنوسود و دعوت عموم مردم به حفظ آرامش
خانواده متوفی ، شورای اسلامی شهر و اهالی فهیم و با فرهنگ شهرنوسود و دعوت عموم مردم به حفظ آرامشر شهر نوسود
به گزارش هزار ماسوله به نقل از پاوه پرس
بسمه تعالی
بار دیگر دست تقدیر نوگلی تازه رُسته ازباغ جوانی درشهرنوسودرانشکفته پرپر کرد.باردیگر خطای شخص یا اشخاصی خاطی جوانی را به کام مرگ فروبردوخانواده ای وشهری را داغدار نمود. جوانی که  ۲۲بهار از عمرش سپری گشته بود.
روز جمعه ساعت ۳ بامداد مورخه  ۱۷/۸/۹۲براثر تیراندازی خودسرانه یکی ازمأموران پاسگاه انتظامی سه راهی ملاندر (جاده پاوه به نوسود کیلومتر ۱۵) جوانی نوسودی به ناماحسان پیامفرزند فرهنگی بازنشسته و بسیجی وفادار به نظام آقای محمدپیام جان به جان آفرین تسلیم کرد و شهروندی دیگر به نام کاوان حیدری فرزند قیصر مصدوم شد.
خانواده متوفی ، شورای اسلامی شهر و اهالی فهیم و با فرهنگ شهرنوسودضمن دعوت عموم مردم به حفظ آرامش و واگذاری روند کار به قوه محترم قضاییو محکوم کردن اقدام خودسرانه و نابخردانه مأمورخاطی از مراجع ذی صلاح امنیتی و دستگاه محترم قضایی که همواره پشتیبان مردم بوده اند خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به روند پرونده و شناسایی آمر و عاملان این اقدام ناجوانمردانه ومعرفی آنان به مردم به عنوان مخل امنیت جامعه وتعیین اشدّ مجازات برای آنان می باشند.
تا بار دیگر شاهد تکرار چنین فجایع دلخراش و حزن انگیز در منطقه نبوده و شخص و یا اشخاصی درکسوت مقدس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لطمه به حیثیت نظام نزده و باعث ایجاد ناامنی در منطقه نگردند. و موجبات بی اعتمادی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه مانور تبلیغاتی رسانه ها وسایت های بیگانه  که همواره درکمینند تا میان مردم ومسئولین شکاف ایجاد کنند فراهم نگردد..
باتوجه به اینکه متوفی و خانواده وی هیچگونه وابستگی سیاسی به احزاب و گروههای داخلی و خارجی نداشته و متوفی صرفاً فردی کاسب کار بوده است.
درپایان مجدداًخواستار پیگیری موضوع از طریق مجاری قانونی و دستگاه محترم قضایی و تعیین اشدّ مجازات برای عامل یا عاملین بوده و حرکت مذکور را محکوم می کنیم.و اعلام می داریم که با هرگونه تجمع غیرقانونی مخالفت نموده و اعلان هرگونه تجمع اعتراض آمیز بدون مجوز را منسوب به خود نمی دانیم.
 
خانواده متوفی – شورای اسلامی شهرنوسود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد