سيستم گرمايشي مدارس روستاي نورياب

کد خبر: 84520|21:20 - 1392/08/17
نسخه چاپی
سيستم گرمايشي مدارس روستاي نورياب
سيستم گرمايشي مدارس روستاي نورياب
به گزارش هزار ماسوله به نقل از نورياونظر به نامناسب بودن سيستم گرمايشي مدارس نورياب ( راهنمايي و ابتدايي ) و با توجه به مكاتبات زياد اداري انجام شده و نبود اعتبار جهت راه اندازي آن ، جرقه فعاليتي در جلسه عمومي انجمن اوليا و مربيان هر دو مدرسه در تاريخ 10 مهرماه توسط آقاي بهمن ولدبيگي( رييس شوراي اسلامي و از والدين دانش آموزان ) زده شد .

بعد از بحث و تبادل نظر ميان مديران هر دو مدرسه و همچنين انجمن اوليا و مربيان به اين نتيجه رسيديم كه با دعوت از خيرين روستا ( ساكن و غير ساكن ) در جلسه اي آنان براي جمع آوري كمك در اين راستا دعوت نماييم .

در تاريخ 5 آبانماه ساعت 8 شب جلسه اي با حضور تعدادي از خيرين و مديران واحد آموزشي فوق در محل مسجد محمد رسول الله (ص) نورياب برگزار گرديد . آقاي دلشاد پياب مدير مجتمع و مدير مدرسه راهنمايي بعد از عرض خير مقدم و ارائه گزارشي در مورد روند فعاليت و كارهاي انجام شده و پيگيري هاي لازم در اين زمينه گزارشي را ارائه نمود . با توجه به اينكه اين بخاريها در كلاس جايابي نامناسب داشته و به عنوان سيستم گرمايشي مورد استفاده قرار دارند، بخاريهاي نفتي هر لحظه  مي تواند خطراتي را متوجه دانش آموزان نمايد. ( حادثه شين آباد پيرانشهر )

بعضي از افراد حاضر در جلسه نيز مطالبي را در اين راستا عنوان نمودند. در انتهاي جلسه هر كدام از مدعوين مبلغي را جهت راه اندازي سيستم گرمايشي متقبل شدند . مبلغي نزديك به 7000000 تومان تعهد گرديدكه جمع آوري شود .  لازم به ذكر است كه مابقي هزينه راه اندازي اين سيستم كه در حدود 13000000 تومان مي باشد را اداره كل نوسازي مدارس استان كرمانشاه قرار است متقبل شود و نامه نگاري نيز در اين راستا انجام شده است . 

نظر به اينكه نزديك به دو سال است روستا از نعمت گاز بهره مند است، در جهت اينكه مدارس نيز از اين موهبت بي نصيب نمانند و سيستم گرمايشي نيز براي انها راه اندازي گردد از ساير خيرين كه اين مطلب را مي خوانند دعوت مي شود كه در اين امر خير قدمي بردارند. جهت اطلاع بيشتر در اين باره با آقاي پياب تماس بگيريد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد