پیشرفت کارهای عمرانی با وجود بدهکاری شهرداری نودشه

کد خبر: 81966|22:06 - 1392/08/10
نسخه چاپی
پیشرفت کارهای عمرانی با وجود بدهکاری شهرداری نودشه
با همت شهردار و تصمیمات شورای چهارم کارهای چندین ساله ،در این چند ماهه عمر شورای چهارم دارد به نتایج درخشان در رضایت شهروندان منجر می شود .
به گزارش هزار ماسوله با همت شهردار وکارکنان شهرداری و تصمیمات شورای چهارم کارهایی که در عرض چندین سال شوراهای پیشین معطل و معضل بود در این چند ماهه عمر شورای چهارم دارد به نتایج درخشان در رضایت شهروندان منجر می شود . 

خیابان سوم در یک اقدام عالی با وجود تنشهای فراوان که از طرف معارضان محلی پیش آمد به نتیجه  و به بالا ترین نقطه شهر رسید و مشکل حمل ونقل سوخت شهروندان عجالتا بر طرف شد و از این پس اهالی این منطقه خواهند توانست که سایر مایحتاج خود را حمل نمایند .در این راه شهردار نودشه با سخترین حملات وناسزاهای بد خواهان ومعارضان محلی خیابان  روبرو شد ولی تسلیم نشد و خاطیان را به قانون سپرد تا با مجازاتشان راه خیابان بسته نشود  

جاده بندگا که 4 سال به بهانه داشتن معارض محلی متوقف شده بود با سعی و همتی مضاعف طی این چند ماه برطرف و از 3 هفته پیش فاز دوم آن به ابتدای محله بندگاه یعنی باغ نصرت دره رسیده و انشا لله تا یک ماه دیگر با  پایان یافتن این مرحله شاهد توقف اتومبیل در کمره سوره خواهیم بود .

 اسفالت درگه ی سپیله که سالها مشکل بود پایان یافت . لوله کشی کشتارگاه فاز آخرش را می پیماید . باقی مانده سنگ بست میدان علامه که چندین سال است متوقف شده تقریبا به سرانجام خود نزدیک شده است .

شروع جاده کاوندان با دسترسی جاده بندگاه از ناحیه پله بیسکه تا راه عبوری مر میرزا و ابتدای راه کاونان بزودی آغاز خواهد شد .

اینها همگی ظرف چندین هفته بجز از راه اخلاص شهروندی شورای چهارم و سعی مجدانه شهردار جدید  و دور از اغراض مسموم کننده ای حادث شده که متاسفانه پیشینیان علنا گرفتار آن بوده اند .

منبع:شوراي نودشه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد