گوشه ای از مسایل حقوقی و مشکلات شهرداری نودشه

کد خبر: 81962|22:01 - 1392/08/10
نسخه چاپی
گوشه ای از مسایل حقوقی و مشکلات شهرداری نودشه
گوشه ای از مسایل حقوقی و مشکلات شهرداری نودشه
به گزارش هزار ماسوله مشكلات شامل 1- از سال 90 یک دستگاه لودر شهرداری با مصوبه شورای سوم و شهردار وقت به فردی پیمانکار اسفالت به نام بهرامی با اجاره ماهانه 3 میلیون واگذار گردیده است . از یک سال پیش قراردادمذکور به پایان رسیده ولی متاسفانه نه شورای پیشین ونه شهردار وقت به فکر تجدید قرار داد و یا باز ستاندن آن نبوده اند . از یک ماه پیش شورای جدید وشهرداری  به دنبال تجدید قرارداد رفته ولی متاسفانه نه لودر ونه پیمانکار در محل کار که حوالی پاوه بود یافت نشد. تا با پرس وجوهای بسیار و کنکاش و تفحص آقای احمدی شهردار نودشه وهمکاریهای حراست نیروی انتظامی رد پای  فرد مذکور در آبعلی دماوند یافت شد و از اول این ماه شهردار نودشه به همراه یکی از اعضای شورا به دادگاه دماوند و کلانتری آبعلی و رودهن مراجعه و مقدمات دستگیری و استرداد لودر که در آن حوالی است فراهم شده است .

 

2-در سال 65 در محل منبع آب سرچشمه که آنموقع زیر نظر شهرداری بوده است یکی از کارکنان شهرداری به نام  مرحوم صدیق کاشفی دچار حادثه شده و فوت نموده است . مسایل حقوقی ودیه نامبرده توسط باز ماندگان وشهرداری وقت مسکوت شده تا از ماه مهر امسال که توسط بازماندگان آنها پیگیری شده شهرداری محکوم به پرداخت 70 میلیون تومان نقدی شده است . شهرداری توان پرداخت آن را ندارد و بازماندگان بر آن اصرار دارند و حقشان است و تنها راه آن را توقیف بیل مکانیکی شهرداری می دانند تا شهرداری مقروض مجبور به پرداخت آن باشد . شهرداری در این راه مانده که چکار کند . 

3 - 6 نفر از کارکنان شهرداری از 4 سال پیش باز نشسته شده و لی پاداش آنها که بالغ بر 150 میلیون است پرداخت نشده است . 

4 - کارکنان پیشین شهرداری با شکایتهای خود مقدار زیادی حدود 50 میلیون از شهرداری بابت عدم پرداختهای پیشین  طلبکارنی دارند که به صورت روزمره مبالغ مذکور را از شهرداری خواهانند و به مراجع ذیصلاح برای گرفتن این بدهی مراجعه و بعضا احکام خود را گرفته و ادعای توقیف ماشین الات را دارند .

5- از بهار امسال که خانه های آقای لطف لله انوری منش بر اثر تخریب سد 10/ درصد آسیب دیده بود بدون هیچ صورت جلسه ای و بدون مسئولیت تخریب شده و قولهایی به ایشان داده می شود که در آن زمان نه تنها بر آورده نمی شود بلکه 10 متر از خاک ایشان را به زیر بنای سد تخریب شده می برند وحالا ایشان ادعای تخریب سد را دارد و ساخت چند طبقه خانه و جواز و... که شهرداری و شورای فعلی با توجه به اینکه این قول و قرار ها مربوط به شورای وقت و شهردار وقت بوده زیر بار دین آن نرفته و به همین صورت باقی است و یک معضل بزرگ برای شهرداری وشورای چهارم شده است . 

6- از سال 90 تا پایان 91 در دوره شورا وشهردار پیشین مبلغ 5 میلیون تومان از رستوران تحسین نوری مشهور به رستوران برگ غذا توسط عوامل و میهمانان و ... شهرداری وشورا مصرف و وجهی پرداخت نشده که صاحب رستوران طلب فوق را در این روزهای وانفسا از شورا و شهرداری می خواهند. خوانندگان وبلاگ حتما باید بگویند به حق چیزهای ندیده و نشنیده .

برای این مطالبات و بسیاری دیگر که مجال نوشتن آنها نیست شهرداری به هر جایی سرک کشیده و از هر مقامی از استان وشهرستان و کشوری و پایتختی استمداد جسته ولی نتیجه نگرفته ومانده که ........

منبع:شوراي نودشه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد