برگزاری دوره ی آموزشی بیماری سرطان و راههای پیشگیری از آن در شهرستان پاوه

کد خبر: 81676|21:40 - 1392/08/09
نسخه چاپی
برگزاری دوره ی آموزشی بیماری سرطان و راههای پیشگیری از آن در شهرستان پاوه
مدیرعامل انجمن التیام شهرستان پاوه خبر از برگزاری دوره ی آموزشی سرطان و راههای پیشگیری از آن را داد.
هزار ماسوله به نقل از پاوه پرس حیدر اسلامی نیا متعاقب اعلام اعلام  قبلی مبنی بر برگزاری دوره ی آموزشی سرطان افزود: مدرس دوره ی مذکور سرکار خانم دکتر کتایون سعدوندی از پزشکان حاذق مؤسسه تحقیقات و آموزش و پیشگیری سرطان تهران می باشد.
 
مدیر عامل انجمن التیام در ادامه خاطر نشان ساخت دوره ی مذکور در دو نوبت صبح وبعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۲/۰۸/۱۶ در محل سالن اجتماعات امام خمینی (ره) مدیریت آموزش وپرورش پاوه برگزاری می گردد.
 
وی زمان تشکیل دوره را در نوبت صبح از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ ( ۲ تا ۴) بعدازظهر اعلام نمود .
 
اسلامی نیا در این راستا تصریح نمود : دوره ی مذکور ویژه بانوان شهرستان پاوه بوده ودر همین راستا نظر به اهمیت و ضرورت آگاهی شهروندان معزز از خطرات ناشی از بیماری سرطان از کلیه ی خواهران شهرهای پاوه ، نودشه ، نوسود، بانه وره ، باینگان و روستاهای تابعه در خواست نمود با برنامه ریزی لازم در یکی از نوبت های تشکیل دوره ی آموزشی حضور به هم رسانند.
 
حیدر اسلامی نیا مجدداً از کلیه کاربران محترم دنیای مجازی درخواست نمود هریک از عزیزان بنحوی شایسته و مقتضی اطلاع رسانی لازم را معمول فرمایند چرا که سرطان خبر نمی دهد اما آگاهی از نشانه ها وپیآمدهای منفی آن می تواند به عنوان عامل بازدارنده ایفای نقش نماید.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد