پاوه قطب گردشگری اورامانات است .

کد خبر: 81553|16:03 - 1392/08/09
نسخه چاپی
پاوه قطب گردشگری اورامانات است .
شهردارپاوه شهر پاوه را قطب گردشگری اورامانات دانست و گفت : انتخاب این نام برای پاوه نشان از وجود ظرفیت ها و قابلیت های این منطقه دارد.
هزار ماسوله به نقل از شهرداري پاوه جمال ابراهيمي گفت : وضعیت توپوگرافی شهر و نحوه قرار گیری بناهای مسکونی در دامنه کوه چهره معماری منحصر به فردی را ایجاد نموده که خود یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر است.
وي وجود باغات سرسبز و زیبا و وجود سراب هولی و مسیر رودخانه سراب هولی را یکی دیگر از جاذبه های توریستی شهر عنوان كرد و افزود : خیابان گردشگری پاوه با چشم اندازی زیبا به طرف پاوه، وجود تفرجگاه ویمیر در 3 کیلومتری پاوه، وجود روستاهای خانقاه و شمشیر در همجوار پاوه به عنوان روستاهای هدف گردشگری و همچنین قرار گرفتن هانه کوان، دالانی، نوسود و نودشه که از مکان های توریستی استان می باشند در مسیر پاوه موجب جذب توریست به منطقه می گردد.
 جمال ابراهيمي تصريح كرد : شهرداری در حیطه وظایف خود اقدام به آسفالت و دیوارکشی خیابان گردشگری پاوه و بهسازی پیاده رو این خیابان و نصب وسایل ورزشی و آلاچیق و صدور مجوز برای احداث رستوران و سفره خانه نموده است.
شهردار پاوه در پايان اظهار داشت : رودخانه ی سراب هولی به عنوان مسیر گردشگری و تفریحی تعریف و سازمان میراث فرهنگی و شهرداري با همکاری شرکت توسعه ی گردشگری اقدام به تهیه طرح كمپينگ گردشگری برای مسیر مذکور کرده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد