موضوع استاندار کرمانشاه هرچه زودتر تعیین تکلیف شود

کد خبر: 79884|16:22 - 1392/08/06
نسخه چاپی
موضوع استاندار کرمانشاه هرچه زودتر تعیین تکلیف شود
نماینده پاوه و اورامانات معتقد است، ابقاء استاندار کرمانشاه و یا انتخاب فرد دیگری به عنوان استاندار باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.
هزار ماسوله به نقل از ايسنا نعمت اله منوچهری با انتقاد از طولانی شدن روند تعیین تکلیف استاندار کرمانشاه، اظهار داشت: تکلیف استاندار کرمانشاه باید هرچه سریع تر مشخص شود، اما اینکه چه فردی به عنوان استاندار انتخاب شود بر اساس نظر وزارت کشور خواهد بود.

وی گفت: تاخیر در تعیین تکلیف استاندار بر روند امور اجرایی استان بی تاثیر نیست.

نماینده پاوه و اورامانات با اشاره به پیشنهاد هشت نفر توسط مجمع نمایندگان استان برای تصدی استانداری کرمانشاه، خاطرنشان کرد: اینکه از بین این افراد و یا خارج از لیست پیشنهادی فردی به عنوان استاندار انتخاب شود بستگی به نظر وزارت کشور دارد.

منوچهری تصریح کرد: در حال حاضر استان کرمانشاه استاندار دارد و تا زمانیکه استاندار فعلی هست وظایف خود را انجام می دهد و در مواردی که لازم باشد از جمله پیگیی سهم استان از بودجه 92 از حقوق استان دفاع خواهد کرد.

وی در خصوص اولویت های کاری فردی که به عنوان استاندار برای کرمانشاه انتخاب می شود هم یادآوری کرد: مهمترین چیز برای استان کرمانشاه محرومیت زدایی وجبران عقب ماندگی های استان است.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: مردمی که حماسه سیاسی را خلق کردند امروز در انتظار خلق حماسه اقتصادی هستند و انتظار می رود فردی که به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب می شود، رفع مشکلات بیکاری و فقر مردم را در دستور کار خود قرار دهد.
 


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد