همایش خانوادگی پیاده روی در روستای نسمه

کد خبر: 75369|21:28 - 1392/07/26
نسخه چاپی
همایش خانوادگی پیاده روی در روستای نسمه
روز جمعه مورخ ۹۲/۷/۲۶ بنا به فراخوان اعلام شده مردم روستای نسمه از زن ومرد، کودک وبزرگسال در هوای خوب ومصفای نسمه طول مسیر را از میان جاده رویایی وباغات نسمه با شور وشعف وصف ناپذیری طی طریق نمودند تا به مقصد نهایی ( زمین فوتبال روستا) رسیدند.
هزار ماسوله به نقل از پاوه پرسدر این همایش پیاده روی که با همت بخشدار مرکزی ،اداره ورزش وجوانان شهرستان و تعاونی۳۹۶۱دهیاران بخش مرکزی به مناسبت هفته ی تربیت بدنی و ورزش برگزار گردید، مناسبتی بود که همه را دور هم جمع نموده بود ، شادی از سیمای عموم نمایان بود ، گویا جشنی در راه است،حاضرین بصورت دستجات خانوادگی و یامحفل دوستانه فاصله ۵ کیلومتری همایش را خاطره وار پیمودند.  
صباح ولدبیگی بخشدار مرکزیضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش ، از همراهی های مسئولین امر،اداره ورزش وجوانان شهرستان ،تعاونی دهیاران بخش مرکزی و… تقدیر نمود. وی از شخصیت ها ودستجات حاضر و بطور ویژه نیز از مردم فهیم روستای نسمه در برگزاری همایش مورد نظر تقدیر وتشکر نمود ،
ولدبیگیهمایش مذکور را تجربه ی اول در بخش روستایی عنوان نمود وبا توجه به بازخورد مثبت آن اظهار امیدواری نمود در فصل زمستان، چنین برنامه ای نیز با کمیت وکیفیت بیشتر اجرایی گردد.
در ادامه گروه موسیقی با دف نوازنی و جمع خوانی سرودی را تقدیم حاضرین نمودند. از دیگر برنامه ها می توان به مسابقه محلی « گیل وبَرد » نام برد. که با شور واشتیاق حاضرین مواجه گردید.
پایان بخش برنامه اهداء جوایز به ۳۰ نفر از برندگان به قید قرعه بود که توسط اداره ورزش وجوانان وتعاونی دهیاران بخش مرکزی تدارک دیده شده بود.
حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، اعضای شورای شهر پاوه ، دهیاران وشوراهای اسلامی بخش مرکزی وتعدادی از شهروندان پاوه وروستاهای تابعه در این همایش مشهود بود.
 سابق حسینی دهیار وجمعی از جوانان روستا در تهمید مقدمات وبرگزاری مطلوب همایش نقش به سزایی را ایفاء نمودند. نیروی انتظامی و فوریت ها طبق معمول مراسم مذکور را ساپورت نمودندو از اهتمام عزیزان تشکر به عمل آمد.
خبرگزاری پاوه پرسضمن تبریک هفته مذکور به ورزشکاران و ورزش دوستان وبه ویژه نیروهای تلاشگر اداره مربوطه از مساعی آقای ولدبیگی وبخشداران محترم  نوسود و باینگان در این راستا تقدیر وتشکر می نمایدو در ادامه لازم می داند از شعور اجتماعی مردم فهیم نسمه در برگزاری مطلوب همایش مورد نظر تجلیل به عمل آورد. 
در این مراسم فرصتی حاصل آمد تا از برنامه های کاری ورزش و جوانان باآقای یاری رئیس محترم اداره ورزش وجوانان شهرستاندر میان گذاشته شود.
181020135985 یاری در ادامه افزود:به مناسبت سالگرد سفر پر خیر وبرکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه وشهرستان پاوه  و نیز تکریم هفته تربیت بدنی امروز از محل بیدمیری تا قله ۳۴۰۰ متری زاولی گروههای کوهنوردی در قالب ۶ تیم صعود دارند ، علاوه بر آن اکیپ های صعود کننده در نظر دارند با همکاری شهرداری پاوه پاکسازی از محیط زیست داشته باشند.
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان افزود:برگزاری همایش پیاده روی در بخش های مرکزی و نوسود در حال انجام است این در حالی است که در بخش باینگان با مساعدت بخشداری ، دهیاران و… دیروز انجام انجام گرفت.
یاریبه راهیابی تیم نوجوانان فوتسال  به نیمه نهایی استان اشاره نمود و آرزوی توفیق وراه یابی به فینال مسابقات را داشتند. مسابق ی کشتی بین تیم های پاوه وسنقر دیگر برنامه ای بود که به همین مناسبت در سالن ۲۵۰۰ نفری تربیت بدنی  در بعدازظهر روز جمعه ۹۲/۰۷/۲۶ برگزار می گردد.
وی به رایزنی در خصوص حفر چاه جهت آبیاری زمین فوتبال شهرستان اشاره نمود و از همراهی دوستان در صدور مجوز ( اداره امور آب) تقدیر وتشکر نمود.
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستاندر ادامه افزود: ما علیرغم کمبود بودجه به کلیه ی رؤسای محترم هیئت های ورزشی اعلام می داریم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد