بررسی وپیگیری مشکلات برق بازارچه مرزی در حضور رئیس اداره برق شهرستان

کد خبر: 74064|21:58 - 1392/07/22
نسخه چاپی
بررسی وپیگیری مشکلات برق بازارچه مرزی در حضور رئیس اداره برق شهرستان
در چندسال اخیر ودر محل ورودی شهر(ترمینال کرمانشاه ) دو بازارچه مرزی دایر که یکی از آن دو درشرایط فعلی درحال بهره برداری و دیگری نیزآماده بهره برداری می باشد ، این در حالی است که بنا به مصوبه شورای اسلامی شهر، دکه های ترمینال قدیم نیز در جوار بازارچه های فعلی جانمایی می شوند.
هزار ماسوله به نقل از پاوه پرس در چندسال اخیر ودر محل ورودی شهر(ترمینال کرمانشاه ) دو بازارچه مرزی دایر که یکی از آن دو درشرایط فعلی درحال بهره برداری و دیگری نیزآماده بهره برداری می باشد ، این در حالی است که بنا به مصوبه شورای اسلامی شهر، دکه های ترمینال قدیم نیز در جوار بازارچه های فعلی جانمایی می شوند.
یکی از مشکلاتی که سبب گردید از بهمن ماه سال قبل تاکنون بازارچه ی دوم راه اندازی نشود عدم اتصال بازارچه  به شبکه سراسری برق بود، که مکان یابی و جانمایی بازارچه سوم نیز  معضل موجود را تشدید نمود.
 درهغته گذشته با رایزنی معمول با نمایندگان مستأجرین بازارچه های دوم وسوم و اتخاذ تصمیم مبنی بر حل مشکل و تسریع در روند بازگشایی بازارچه ها و برطرف شدن مشکلات عزیزانی که سالها بلاتکلیف می باشند به عمل آمد.
جمعی از اعضاء به نمایندگی از شورای اسلامی شهردر تعقیب موضوع در دفتر رئیس اداره برق پاوه حضور یافتند. در این نشست ضمن تبریک انتصاب جناب آقای کامران اکبری در سمت جدید و آرزوی توفیق ایشان، نمایندگان مردم با تشریح وضعیت موجود وضرورت اشتغالزایی جمعی از شهروندان درخواست همراهی وهمکاری بیش از پیش مسئولین محترم شهرستان واستان را در این راستا خواستارشدند. (۳۱۰ مشترک برق جدید)
رئیس اداره برق پاوهضمن تقدیر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر پاوه ، آمادگی اداره خویش را درجهت تمهید مقدمات واگذاری انشعابات مورد نظر در جهت رفاه حال شهروندان این دیار اعلام نمود.
کامران اکبری در ادامه افزود:هزینه برق مصرفی شهرداری پاوه به مبلغ ۳۳ میلیون تومان تاکنون پرداخت نشده خواستارتسویه صورت حساب مربوطه شدند وبرتخصیص زمینی جهت احداث پست برق بازارچه تأکید ورزید.
محی الدین زاده رئیس شورای شهرافزود:مشکلات مالی امری است طبیعی وی در ادامه قول مساعد در جهت تسویه حساب قبوض پرداخت نشده شهرداری را اعلام نمود ومتذکر گردید که شهرداری زمینی جهت این امر تخصیص داده ومراحل انتقال آن را در اداره ثبت شهرستان پیگیری می نماید .
در نهایت مقرر گردید روز دوشنبه بازدید میدانی از محل به عمل آید وبنا به شرایط و موقعیت منطقه تصمیمات اجرایی مقتضی اتخاذ گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد