فرماندار پاوه گفت: شهرداری ها و دهیاری ها به صورت جدی از ساخت و سازهای فاقد پروانه و آیین نامه ۲۸۰۰ زلزله جلوگیری کنند.

کد خبر: 74058|21:29 - 1392/07/22
نسخه چاپی
فرماندار پاوه گفت: شهرداری ها و دهیاری ها به صورت جدی از ساخت و سازهای فاقد پروانه و آیین نامه ۲۸۰۰ زلزله جلوگیری کنند.
حسین خدرویسی روز یکشنبه در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه، با اشاره به ساخت و سازهای بی رویه با طبقات زیاد و بیش از حد معمول در پاوه گفت: باید تعداد طبقات احداثی طوری باشد که به هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله، خدمت رسانی را غیرممکن و یا با مشکل مواجه نکند.
هزار ماسوله به نقل از ايرناوی با بیان اینکه از سال۸۴تاکنون یک هزار و۹۰۰واحد مسکونی روستایی در پاوه مقاوم سازی شده گفت: این شهرستان از این حیث رتبه اول استان کرمانشاه را داراست.
وی گفت: امسال نیز مقاوم سازی۳۰۰واحد مسکونی روستایی سهمیه شهرستان پاوه است که تاکنون صاحبان۱۵۰واحد برای عقد قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.
فرماندار پاوه، مهمترین برنامه های ستاد حوادث غیرمترقبه این شهرستان را در هفته کاهش بلایای طبیعی، اجرای مانور امداد و نجات جاده ای، مانور ایمنی و زلزله در مدارس، آموزش عمومی و اختصاصی مردم و کارکنان ادارات، تهیه تراکت و دفترک آموزشی در سطح شهر و روستا، توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در میان عموم مردم، ترویج و توسعه فرهنگ مقاوم سازی واحدهای مسکونی و سنجش میزان آمادگی اعضای ستاد بحران شهرستان برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی عنوانكرد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد