آب شرب شهر پاوه از نظر کمی و کیفی مشکلی ندارد

کد خبر: 74034|17:19 - 1392/07/22
نسخه چاپی
آب شرب شهر پاوه از نظر کمی و کیفی مشکلی ندارد
شهر پاوه از حیث آب شرب از کمی و کیفی فاقد هر گونه مشکل است و امیدواریم با اتمام کارهای نیمه تمام تا پایان سال، خدمات ارزنده و در خور شأن شهروندان پاوه ارائه دهیم.
هزار ماسوله به نقل از ايلنا مدیر امور آب و فاضلاب شهر پاوه در تشریح عملکرد شش ماه سال جاری این امور، گفت: با برنامه ریزی‌های زمانبندی شده مبنی بر اجرای دقیق و به موقع پروژه‌های و به منظور جلب رضایت مشترکین شهر پاوه از ابتدای سال جاری تا اول مهر ماه اقداماتی مختلفی در حوزه‌های مهندسی و توسعه، حوزه بهره برداری، حوزه مشترکین انجام شده است، از جمله، ۱۲۶۸ متر توسعه و اصلاح لوله گذاری فاضلاب و در بخش آب نیز ۱۱۱۲ متر توسعه و اصلاح لوله گذاری آب اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پاوه، جلال محبی با اشاره به اقداماتی که در حوزه بهره برداری صورت گرفته است، افزود: اعم فعالیت‌های که حوزه بهره برداری امور آبفای شهر پاوه در این مدت انجام داده است به قرار زیر است: از مدار خارج کردن مخزن قدیم جمع آوری سراب هولی، احداث یک باب کلرزن دستی در جنب مخزن مرتفع سراب هولی، اتوماتیک نمودن ۲ حلقه چاه ۱و ۲ بید می‌ری، به مدار آوردن پروژه انتقال آب چشمه بل به نودشه.

مدیر امور آبفای شهر پاوه با اشاره به سایر فعالیت‌های انجام گرفته توسط این امور، گفت: رفع حوادث شبکه و انشعابات توزیع آب۶۵۰ مورد، رفع حوادث شبکه و انشعابات فاضلاب ۲۱۰ مورد، لایروبی منهول‌های شبکه فاضلاب ۴۲، تعویض کنتورهای خراب ۶۹، هم سطح سازی دریچه آب ۲۰ مورد از دیگر برنامه‌ها و عملکرد ما بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: شهر پاوه از حیث آب شرب از کمی و کیفی فاقد هر گونه مشکل است و امیدواریم با اتمام کارهای نیمه تمام تا پایان سال، خدمات ارزنده و در خور شأن شهروندان پاوه ارائه دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد