به بازگشایی مرز پاوه خوشبینم

کد خبر: 74033|17:14 - 1392/07/22
نسخه چاپی
به بازگشایی مرز پاوه خوشبینم
نعمت اله منوچهری با بیان اینکه بازشدن مرز پاوه باید به تایید نهایی وزیر کشور برسد، اظهار داشت: این روند بیشتر از یک ماه طول نخواهد کشید.
هزار ماسوله به نقل از ايسنا نماينده پاوه و اورامانات با اشاره به پیگیری های انجام شده برای بازگشایی مرز پاوه، خاطرنشان کرد: این طرح از زمان دولت قبلی مطرح و مورد پیگیری و تاکید رئیس جمهور وقت قرار گرفت و از کانال های مختلف از جمله وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و دیگر دستگاه های مرتبط همچون گمرک و استانداری عبور کرد و نظرات مختلفی نیز در خصوص آن وجود داشت تا اینکه با تغییر دولت همزمان شد.
این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر نظراتی که در خصوص بازگشایی مرز پاوه عنوان شده مثبت بوده است، یادآوری کرد: برخی نیز بنا به دلایلی مخالف این طرح بودند، اما مجموع نظرات موافق بود.
منوچهری در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی مرز پاوه تصریح کرد: این طرح باید به تصویب نهایی وزیر کشور برسد و پس از آن برای دریافت مصوبه نهایی به هیات دولت برود.
وی با تاکید بر اهمیت بازگشایی مرز پاوه برای تردد مسافر و جابجایی بار، یادآوری کرد: این مرز می تواند در آینده به یک مرز رسمی مثل مرز پرویزخان تبدیل شود.
نماینده پاوه و اورامانات افزود: برای بازگشایی این مرز زیرساخت هایی هم لازم است، اما در کل آینده خوبی پیش روی آن است.
کاهش بیکاری، رونق اقتصادی منطقه و افزایش صادرات از پیامدهای مثبت بازگشایی مرز پاوه است که منوچهری از آنها نام برد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد