فرماندار پاوه: بهداشت و سلامت ريشه در اعتقادات مردم پاوه دارد

کد خبر: 72951|21:30 - 1392/07/20
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: بهداشت و سلامت ريشه در اعتقادات مردم پاوه دارد
فرماندار پاوه با مثبت ارزيابي كردن وضعيت كلي اين شهرستان در بخش بهداشت و سلامت گفت: اين مهم ريشه در اعتقادات و دينداري مردم اين منطقه مرزي دارد.
هزار ماسوله به نقل از فرمانداري پاوه "حسين خدرويسي" در چهارمين كارگروه سلامت و امنيت غذايي پاوه كه در بخشداري نوسود برگزار شد با اشاره به فراهم بودن زيرساخت هاي فرهنگي سلامت در اين شهرستان افزود: همه در حوزه سلامت مسوول هستند.
وي، توجه ويژه به بهداشت و سلامت در روستاها را مورد تاكيد قرار داد و از وضعيت كشتارگاه دام شهرهاي نوسود و نودشه، شهرداري ها و شوراي اين شهرها انتقاد كرد و گفت: قصور در زمينه بهداشت و سلامت مردم را از هيچ شخص، اداره يا نهادي نمي پذيريم و با خاطيان برخورد خواهيم كرد.
در ادامه اين جلسه كمبودها و نواقص بهداشتي شهرهاي نوسود و نودشه و روستاهاي اين بخش مورد بررسي قرار گرفت و مقرر گرديد ظرف مدت 10 روز نسبت به رفع نواقص بهداشتي كشتارگاه هاي دام شهرهاي نوسود و نودشه و غسالخانه شهر نودشه اقدام شود.
همچنين مقر شد نسبت به جاه نمايي و مكان يابي محل دفن زباله هاي شهر نودشه اقدام و آب و فاضلاب شهري و روستايي نيز با مشاركت مردم نسبت به هدايت و انتقال فاضلاب هاي روباز نوسود و نودشه و بهسازي و نوسازي مخازن ذخيره آب روستاها و بهسازي و نوسازي شبكه انتقال و لوله گذاري داخل روستاها با مشاركت مردم اقدام شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد