برنامه محوری یكی از نیاز های اساسی مدیریت است

کد خبر: 68317|22:37 - 1392/07/11
نسخه چاپی
برنامه محوری یكی از نیاز های اساسی مدیریت است
شهردار پاوه با اشاره به اينكه با شروع فصل جديد و آغاز به كار شوراي چهارم موضوع برنامه محوری و ارائه برنامه های جديد پر رنگ تر شده است گفت : تعقل محوری و برنامه محوری یکی از نیازهایی اساسی مدیریتی است که این روزها بیشتر از قبل به آن احساس نیاز می شود.
هزار ماسوله به نقل از شهرداري پاوه ، جمال ابراهيمي در گفتگويي گفت : شهرداري در پیش رو بايستي دارای برنامه هایی تحول زا برای اداره شهر باشد تا بتواند متناسب با سیر تحولات گسترده و سریع موجود در کشور، رشد و تعالی شهر و شهروندان در کنار ایجاد آرامش و آسایش آن ها را تأمین نماید .
وي به برنامه و طرح هاي پيشنهادي شهرداري در مديريت جديد اشاره كرد و افزود : برنامه پيشنهادي شهرداري با تغيير مديريت و رويكرد جديد درموضوعاتي همچون عمراني ، فرهنگي و اجتماعي و مديريتي مي توان مشاهده كرد كه اولين برنامه هاي شهرداري در سيستم و رويكرد جديد بحث عمران و تداوم فعاليتهاي عمراني مي باشد چرا كه اجراي طرح هاي عمراني گامي مهم و موثر در جهت توسعه شهر مي باشد و بي ترديد در صورت تأمين و اختصاص اعتبارات عمراني مناسب و با مشاركت و همراهي اعضاي شوراي اسلامي شهر ، مي توان شهر پاوه را عملاً به بزرگترين كارگاه عمراني در رويكرد و ديدگاه جديد تبديل كرد . مي توان از آسفالت معابر و خيابانهاي شهر به ويژه آسفالت انتهاي خيابان امام محمد غزالي ، پله بندي كوچه هاي سطح شهر به صورت مشاركتي و ايمن سازي معابر به عنوان مهمترين پروژه هاي عمراني شش ماهه دوم سال جاري ياد كرد .
شهردار پاوه با اشاره به دومين برنامه پيشنهادي شهرداري در دوره جديد مديريتي اظهار داشت : دومين برنامه پيشنهادي شهرداري تقويت زيرساخت هاي فرهنگي و تداوم اقدامات شهرداري در اين حوزه با هدف توسعه فرهنگي و اجتماعي و چشم انداز برنامه هاي فرهنگي مي باشد كه تشكيل كميته فرهنگي و اجتماعي شهرداري در اين راستا مي تواند فصل نو و جديدي را براي اتخاذ تصميمات صاحب نظران اصحاب قلم و كارشناسان در حوزه فرهنگي ايجاد نمايد . هويت بخشي به برنامه هاي فرهنگي شهر ، ايجاد زير ساخت هاي گردشگري ، ارتقاي فرهنگ ترافيك ، تغيير نگرش در برنامه هاي فرهنگي ، اجراي همايش هاي ارتقاي فرهنگ شهروندي ، راه اندازي سراي محله براي مشاركت شهروندان در مديريت شهري و همچنين ساخت نمادي سمبوليك جهت شناسه شهر از عمده فعاليت هاي فرهنگي شهرداري است .
جمال ابراهي در پايان تصريح كرد : سومين برنامه شهرداري پاوه ، موضوع مديريتي مي باشد كه با آغاز به كار شوراي چهارم ديدگاه هاي شهرداري متفاوت و حوزه مديريت شهري رويكرد جديدي را به خود گرفته است . ايجاد نظام پيشنهادات شهري در راستاي ايجاد مشاركت مردم و نخبگان در برنامه ريزي شهري ، ايجاد نظام مشتري مداري در رابطه با تدوين و اصلاح فرآيندهاي خدمات شهري به شهروندان ، اصلاح نظام درآمدي شهرداري و حركت به سمت مديريت يكپارچه شهري از مهمترين برنامه مديريتي مي باشد .   

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد