سخنگوي خانه مطبوعات كشور،

مي توان به توسعه کمی وکیفی رسانه ها بسیار امیدوار بود

کد خبر: 51850|09:30 - 1392/05/27
نسخه چاپی
مي توان به توسعه کمی وکیفی رسانه ها بسیار امیدوار بود
هزار ماسوله،سخنگوی خانه مطبوعات کشور معتقد است، با انتخاب علي جنتي بعنوان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي می توان به توسعه و گسترش کمی وکیفی رسانه ها به ویژه مطبوعات بسیار امیدوار بود.
به گزارشهزارماسوله نقل از ايسنا، فریدون معتمدیان با اشاره به سوابق اجرایی علی جنتی، گفت: ايشان در حوزه فرهنگی به ویژه رسانه دارای تجربیات ارزشمندی ست.
 
مدیریت در صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران، عضویت در شورای سرپرستی این نهاد، حضور موثر در مهمترین مسولیت ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسولیت کمیته فرهنگی اجتماعی شورای امنیت ملی و ... از جمله سوابق علی جنتی بود که این عضو هیات مدیره خانه مطبوعات کشور از آنها نام برد.
 
وی از مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی و پل ارتباطی بین حاکمیت و مردم یاد کرد که باید نقش تاریخی و دینی خود را در کشور و حتی جهان ایفا نمایند و یادآوری کرد: تردیدی نیست که با انتخاب اقای جنتی شرایط تحقق این خواسته تحقق فراهم می شود و  دوران طلایی برای رسانه ها رقم خواهد خورد.
 
رييس خانه مطبوعات استان كرمانشاه با قدرداني از نمايندگان مجلس بدليل دادن راي اعتماد به وزير پيشنهادي فرهنگ و ارشاد اسلامي، گفت: مطبوعات کشور نیز با همه توان از ايشان حمایت خواهند کرد تا در دوران  وزارت خویش در چارچوب قانون به اجرای برنامه هایشان به ویژه در حوزه رسانه بپردازد.
وی در پایان با  ذکر دیدگاهی از علی جنتی در مورد مطبوعات، گفت: ايشان در جایی گفته بود " نباید برای نشریه‌ای که انتقادی مطرح می‌کند که مطابق میل ما نبود، فورا شمشیر حذف را برداریم که آن را حذف کنیم؛ بلکه خودمان را اصلاح کنیم. به قولی ما وقتی عیب خود را در آینه می‌بینیم، آینه را نباید بشکنیم؛ بلکه خودمان را بشکنیم. قانون مطبوعات، قانون خوبی است اگر نارسایی‌هایی كه دارد باید اصلاح شود." كه اين گفته نشان دهنده عمق ديدگاه ايشان نسبت به مطبوعات است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد