فرمانده انتظامي استان كرمانشاه عنوان نمود،

کندی روند خروج خودروهای فرسوده انرژی بسیاری از پلیس گرفته است

کد خبر: 51849|09:23 - 1392/05/27
نسخه چاپی
کندی روند خروج خودروهای فرسوده انرژی بسیاری از پلیس گرفته است
هزار ماسوله،فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با گله مندی از روند کند خروج خودروهای فرسوده اظهار داشت: این امر موجب شده تا انتظامی استان وقت و انرژی بسیاری را صرف برقراری انضباط اجتماعی و ترافیکی کند.
به گزارشهزار ماسولهنقل از ايسنا، سردار کریم کشوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد خودروها با ظرفیت شهر کرمانشاه اصلا تناسبی ندارد، گفت: متاسفانه خروج خودروهای فرسوده به حالت نیمه تعطیل در آمده و از طرفی دیگر خودروهای نوشماره هر روز به ناوگان ترافیکی استان اضافه می شود.
 
وی افزود: این امر موجب شده تا شاهد ترافیک بیشتری در سطح شهرهای استان باشیم و انتظامی استان  انرژی و وقت زیادی را صرف برقراری انضباط اجتماعی و ترافیکی کند.
 
کشوری از شماره گذاری، تعویض پلاک و اسقاط 26 هزار و 825 خودرو در چهار ماهه نخست امسال در استان خبر داد و اظهار داشت: طی این مدت نیز 4662 مورد گواهینامه صادر شده است.
 
به گفته کشوری در چهار ماهه نخست امسال، انتظامی استان 9 طرح ترافیکی در مناسبت های مختلف سال را انجام داده است.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال پلیس راه استان نیز 174 هزار و 382 مورد برخورد با تخلفات حادثه ساز داشته است که طی آن 214 فقره خودرو توقیف و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.
 
 
کشوری با بیان اینکه مسئله عدم عبور از چراغ قرمز در تمام دنیا جا افتاده است، با ابرازتاسف از رشد 264 درصدی عبور از چراغ قرمز در چهار ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
 
کشوری در بحث نقاط حادثه خیز هم از شناسایی 237 نقطه حادثه خیز در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: در همین زمینه کارگروهی با حضور اداره کل راه و شهرسازی و نیز پایانه های تشکیل داده و این نقاط حادثه خیز را به آنها اعلام کرده ایم.
 
فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: 85 مورد از نقاط حادثه خیز موجود در استان ضرورت دارد در سریع ترین زمان ممکن اصلاح شوند.
 
وی در بحث ایمن سازی از ایمن سازی پل های عابر پیاده در سطح شهرها نیز اظهار داشت: با انجام این اقدامات مجموع کشته های تصادفات درون شهری و برون شهری 14 درصد کاهش داشته است.
 
به گفته کشوری تعداد تصادفات منجر به فوت نیز در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش داشته است.
 
کشوری یادآور شد: در بیشتر تصادفات درون شهری رانندگان زن با میانگین سنی 45 تا 70 سال مقصر شناخته شده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد