شهردار پاوه :

خبرنگار همانند یك نقاش مشكلات جامعه را با رنگ كلماتش نشان می ده

کد خبر: 46639|08:33 - 1392/05/15
نسخه چاپی
خبرنگار همانند یك نقاش مشكلات جامعه را با رنگ كلماتش نشان می ده
هزار ماسوله: شهردار پاوه در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار گفت : خبرنگاران علاوه بر رصد مسائل و مشکلات جامعه و بیان واقعیت ها در راستای تعالی و پیشرفت افق های يك جامعه همانند يك نقاش مشكلات موجود را با رنگ كلماتش نشان مي دهند .
به گزار شهزار ماسولهبه نقل از روابط عمومي شهرداري:  جمال ابراهيمي در گفتگويي ويژه خبرنگاران را چشمان بینای مردم دانست و گفت : خبرنگاران با بیان مشکلات مردم به مسوولان همچون پل ارتباطی عمل می کنند که شاید به واسطه حجم بالای وظایف مدیران گاهاً فرصت پرداختن به این امور فراهم نمی شود، که در این میان خبرنگار با اشاعه آن می تواند نقش پیام رسانی مطمئن را داشته باشد.
وي افزود : خبرنگاران با داشتن نقدی صادق و منصفانه بر عملکرد مسوولان می توانند به معیار مناسبی برای سنجش عملکرد آنان و ابزاری برای ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم به شمار آیند، زیرا آنان باید آسیب ها را شناسایی و نسبت به شهر و حوزه خود احساس مسوولیت داشته و آگاهانه عمل نمایند.
جمال ابراهيمي نقش خبرنگار متعهد به عنوان مهمترین و صادق ترین عامل اطلاع رسانی را نقشی حیاتی و انکار نشدنی دانست و اظهار داشت : خبرنگاران به عنوان یکی از اقشار پرزحمت اجتماع، وظیفة خطیری را بر عهده دارند و همواره با تلاش پیگیر و مستمر خود می کوشند تا ذهن تشنة مردم را با حاصل دسترنج خویش سیراب سازند.
شهردار پاوه در پايان پيشاپيش 17 مرداد روز خبرنگار را به كليه خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم به ويژه خبرنگاران پاوه تبريك و تهنيت گفت و آرزوي عزت ، سربلندي و سلامتي را برا ي آنان از درگاه احديت خواستار شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد