امام جمعه محترم پاوه:

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک تکلیف است

کد خبر: 44083|08:27 - 1392/05/10
نسخه چاپی
حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک تکلیف است
امام جمعه پاوه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک تکلیف می داند و بر اهمیت حضور پرشور مردم در این راهپیمایی تاکید می کند.
هزار ماسوله به نقل از ايسنا: ملاقادر قادری شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک تکلیف دانست و گفت: فلسطین متعلق به مسلمین است که به ناحق غصب شده  و بر همه مسلمانان فرض است که از سرزمین غصب شده خود دفاع کنند.
 
امام جمعه پاوه مسجد الاقصی را سومین مسجد مهم مسلمانان پس از مسجدالحرام و مسجد النبی دانست و گفت: در روایات آمده که پیامبر اکرم(ص) اهمیت خاصی برای این سه مسجد قائل بودند و احترام، عبادت و دفاع از این سه مسجد را از اولویت های مسلمانان می دانست و امروز یکی از این سه مسجد در دست دشمنان است و این وظیفه مسلمانان را در جهت دفاع از حریم خود و باز پس گیری آن سنگین تر می کند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را از یادگارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: بر ملت شریف ایران و به همه کسانی که به فلسطین عشق می ورزند، فرض است که در این راهپیمایی شرکت کنند و به ادای تکلیف خود بپردازند.
 
قادری قدس را نماد دین و هویت اسلامی دانست و گفت: مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان بود و پیامبر اکرم(ص) و یاران ایشان به مدت 17 ماه به سمت بیت المقدس نماز خواندند و این مسئله لزوم دفاع از حقوق فلسطین و مسجد الاقصی را نشان می دهد.
 
وی سپس با اشاره به موج بیداری اسلامی که امسال شاهد آن هستیم، ابزار امیدواری کرد شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد