در نشست مسجد شهدا اعلام شد:

ايجاد ساختماني براي موسسات خيريه شهرستان پاوه

کد خبر: 43737|10:53 - 1392/05/09
نسخه چاپی
ايجاد ساختماني براي موسسات خيريه شهرستان پاوه
هزار ماسوله: این ساختمان که زمین آن را شورای شهر و شهرداری پاوه اهداء نموده اند، در ابتدای خیابان ارشاد، روبروی موزه مردم شناسی شهر پاوه احداث می گردد.
 
 
هزار ماسوله به نقل از پاوه شار: این ساختمان به منظور انجام امور اداری و کاری انجمن های خیریه التیام، جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد و موسسه صلاح الدین ایوبی ساخته می شود. در نشستی که به همین منظور در مسجد شهدا برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت ساخت این ساختمان، در خصوص کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران شهرستان پاوه، جهت ساخت آن بحث و تبادل نظر شد.
 
این ساختمان که زمین آن را شورای شهر و شهرداری پاوه اهداء نموده اند، در ابتدای خیابان ارشاد، روبروی موزه مردم شناسی شهر پاوه احداث می گردد.
 
هزینه ساخت این ساختمان از محل کمک های مردمی و نیکوکاران شهرستان پاوه تهیه می شود. به همین منظور دبیرخانه ای جهت پیشبرد و پیگیری امور تشکیل گردیده است که مسوولیت هماهنگی آن بر عهده محمد ابراهیمی می­باشد. اعضای دبیر خانه ساختمان خیریه کمال عزیزی، محمد عرفان صالحی، کامران فتاحی، محمد یاسر صادقی، محسن احمدی، حیدر اسلامی نیا، جزا فرجی، هوشیار بهرام میرزایی، امیر حاتمی، سامان فتحی، مختار خندانی، آشنا حسن زاده، رستگار امینی و محمد ابراهیمی می باشند.
 
همزمان با نشست هم اندیشی در مسجد شهدا، مدعوین در مراسم کلنگ زنی ساختمان شرکت نمودند. لازم به ذکر است این مراسم با استقبال بی نظیر مردم و مسوولان شهرستان پاوه روبرو شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد