نماینده اورامانات:

دولت باید به استانی که در جنگ تحمیلی جانانه از کشور دفاع کرد، توجه ویژه تری داشته باشد

کد خبر: 41749|09:26 - 1392/05/05
نسخه چاپی
دولت باید به استانی که در جنگ تحمیلی جانانه از کشور دفاع کرد، توجه ویژه تری داشته باشد
اين نماینده مجلس معتقد است، وضعیت کنونی استان در شان مردم کرمانشاه نیست و دولت باید توجه ویژه ای برای جبران کمبودهای این استان داشته باشد.
به گزارش هزار ماسوله به نقل از ايسنا:  نعمت اله منوچهری به مناسبت روز ملی کرمانشاه گفت: وضعیت کنونی مردم و وجود این همه فقر و نداری در استان اصلا در شان مردم کرمانشاه نیست.
 
وی کم توجهی مسئولین و نبود مدیریت درست را دلیل جاماندن کرمانشاه از جایگاه واقعی خود دانست و ادامه داد: برای حل مشکلات استان لازم است دولت بودجه بیشتری اختصاص دهد و مدیران توانمندی نیز روی کار بیایند که بتوانند این بودجه را مدیریت کرده و از آن برای رفع کاستی های استان استفاده نمایند.
 
نماینده پاوه و اورامانات تاکید کرد: دولت و کابینه جدیدی که قرار است روی کار بیاید باید عدالت را محور کار خود قرار دهد و با اجرای کامل و صحیح قوانین خصوصا برنامه های توسعه ای، تا حدودی مشکلات استان کرمانشاه را تعدیل نماید.
 
منوچهری تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از پروژه های عمرانی استان کرمانشاه متوقف است و از پتانسیل های اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و ... این استان آنطور که باید استفاده نمی شود.
 
وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و پیامدهای آن برای استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: جنگ از کرمانشاه آغاز و به کرمانشاه ختم شد و زمانی که ما درگیر تخریب ناشی از جنگ بودیم استان های دیگر در حال توسعه و ساخت و ساز بودند.
 
به گفته این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در سال های پس از جنگ نیز توجه خاصی به محرومیت های کرمانشاه نشد و حتی بودجه ای که به استان های دیگر اختصاص یافت از کرمانشاه بیشتر بود.
 
منوچهری با انتقاد از نبود عدالت و اولویت بندی برای اختصاص بودجه برای استان ها، افزود: برنامه ریزی برای رفع مشکلات استان وجود ندارد و توجهی به استان محرومی مثل کرمانشاه که هشت سال در زمان جنگ به دفاع پرداخت، نمی شود.
 
وی تاکید کرد: دولت باید به استانی که هشت سال درگیر جنگ بود و از کشور دفاع کرد توجه ویژه تری داشته باشد و عقب ماندگی های آن را جبران کند و همچنین به درخواستها و پیشنهادات نمایندگان این استانها نیز توجه کند.
 
این نماینده مجلس یادآوری کرد: باید از پتانسیل ها و منابع موجود در استان استفاده شود و امکانی فراهم شود که سرمایه گذارانی که که در سال های پس از جنگ با توجه به شرایط استان، کمتر راغب به سرمایه گذاری در منطقه بوند، باز به این استان روی بیاورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد