به نقل از فر نيوز:

مجوز استاندار برای به چالش کشیدن مدیران ضعیف

کد خبر: 40209|09:05 - 1392/05/02
نسخه چاپی
مجوز استاندار برای به چالش کشیدن مدیران ضعیف
هزار ماسوله: استاندار کرمانشاه گفت: صدا و سیما و رسانه‌ها باید عملکرد ضعیف بعضی از ادارات را که به‌دنبال انجام وظیفه ذاتی خود نیستند به اطلاع افکار عمومی برسانند و این‌گونه مدیران ... مجوز استاندار برای به چالش کشیدن مدیران ضعیف
هزار ماسوله به نقل از فر نيوز: استاندار کرمانشاه گفت: صدا و سیما و رسانه‌ها باید عملکرد ضعیف بعضی از ادارات را که به‌دنبال انجام وظیفه ذاتی خود نیستند به اطلاع افکار عمومی برسانند و این‌گونه مدیران را به چالش بکشند.
 
حجت‌الله دمیاد در جلسه ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه اظهار داشت: اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه چندین سال است که مطرح شده، اما هنوز هیچ‌گونه اقدام مثبتی در راستای اجرای آن صورت نگرفته است.
 
دمیاد با بیان اینکه این طرح باید به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم و تاثیرگذار مورد توجه باشد، ادامه داد: حوزه بافت فرسوده می‌تواند یک فرصت برای توجه بیش از پیش به زیبایی شهر مد نظر باشد، اما به‌عنوان یک کرمانشاهی و یک مدیر باید اذعان کنم که از این طرح راضی نیستم و عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص ضعیف و ناتوان است.
 
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: افرادی‌ که در این خصوص مسئولیت دارند، اما به‌درستی به‌وظیفه خود نمی‌پردازند باید بیش از پیش به وظیفه خود عمل کنند، زیرا منافع عمومی قابل گذشت نیست.
 
وی بیان داشت: مدیری که در اجرای کارها ناتوان و ضعیف است خودش باید کنار برود و کارش را به مدیری توانمندتر واگذار کند، لذا اگر به این صورت اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده پیش برود سالیان سال مشکل بافت فرسوده شهر کرمانشاه حل نخواهد شد.
 
دمیاد خواستار انعکاس عملکرد ضعیف بعضی از ادارات شد و گفت: صداو سیما و رسانه‌ها در این راستا وظیفه مهمی به‌عهده دارند و باید عملکرد ضعیف بعضی از ادارات را که به‌دنبال انجام وظیفه ذاتی خود نیستند به اطلاع افکار عمومی برسانند و رسانه‌ها باید این‌گونه مدیران را به چالش بکشند، زیرا مدیران تنها باید به‌فکر انجام کار بهتر و بیشتر برای مردم باشند.
 
وی تصریح کرد: کارها طبق روال عادی و به‌صورت اداری به‌هیچ نتیجه مشخصی نخواهند رسید، لذا کارها باید با برنامه‌ریزی دقیق و به‌صورت جهشی به‌منظور حل مشکلات همراه باشند.
 
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: جلسه ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه باید به‌صورت مستمر و با ارائه برنامه‌های راهبردی تشکیل شود.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد