اخبار رسيده از شهر نودشه:

چندين خبر كوتاه و مهم از شهر نودشه:

کد خبر: 40208|09:01 - 1392/05/02
نسخه چاپی
چندين خبر كوتاه  و مهم از شهر نودشه:
هزار ماسوله: بر اساس گزارش شهرداري نودشه اقدامات ستودني در اين شهر انجام شده كه اخبار كوتاه آن در ذيل قابل مشاهده ميباشد
جندين خبر كوتاه  و مهم از شهر نودشه:
1- استخر شنای برادران اسماعیل و علی احمدی در محل سرده ره نودشه به بهره برداری رسیده و مورد استقبال گرم جوانان و نوجوانان عزیز قرار گرفته . تلاش این برادران بزرگوار  ستودنی است.
 
2- با همکاری مردم ، انجمن سبز شهر مریوان، جوانان و همراهی امام جمعه محترم، شورای شهر  ، شهرداری و عوامل زحمتکش آن  ، پیگیری منابع طبیعی شهرستان  آتش سوزی گسترده حوالی هانی دشت و دربن  (شهر نودشه)مهار گردید . 
 
 
 
2- پارک نودشه به امکانات جدید  (شهر بازی) مجهز گردید. نصب سرسره ، تاب و ....  به صورت یک مجموعه بهم پیوسته با صرف هزینه ای بالغ بر 18 میلیون تومان از این قرار است.
 
 3- کشتارگاه نودشه به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مجهز گردید و کار اتصال شبکه فاضلاب  آن به فاضلاب شهر  نزدیک به اتمام است.
 
4- ادامه احداث خیابان های سوم و بندگاه کما کان و با جدیت ادامه دارد.
 
5-زیر پل دره مسورا توسط عوامل شهرداری از نخاله های انباشته شده پاکسازی شد.
 
6-رنگ آمیزی جدولها از محل باغچه شروع و ادامه این رنگ آمیزی کماکان در دستور کار قرار دارد.
 
7-نصب دست اندازها در سطح خیابان های شهر با امکانات جدید.
 
8-موضوع استفاده بهینه از آب چشمه بل برای  شهر وندان در طول هفته های اخیر بارها از سوی شورای اسلامی و با همکاری بخشدار محترم پیگیری و در نهایت با دستور مؤکد فرماندار محترم و تلاش آقای محبی مسئول محترم آبفای پاوه و اداره آب و فاضلاب نودشه آب بل وارد چرخه آب آشامیدنی شهر نودشه شد.
 
9- عوامل و رفتگران عزیز و خستگی ناپذیر شهرداری در امر غبار رویی مساجد در اول ماه مبارک رمضان به معنای واقعی ایفا نقش نمودند.
 
10-اتمام کار انتقال خط لوله آب شرب به پارک نودشه
 
11-نصب پروژکتورهای الوان در اطراف آبشار زیبای باغچه 
 
12- کار دیوار چینی کنار خیابان  و تهیه مقدمات ساخت پل در محله بنیاد شهید توسط پیمانکار مربوطه و زیر نظر شهر داری آغاز شده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد