مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر کرمانشاه اعلام کرد:

توزیع 15 هزار سبد غذایی طرح همای رحمت در کرمانشاه

کد خبر: 40173|08:30 - 1392/05/02
نسخه چاپی
توزیع 15 هزار سبد غذایی طرح همای رحمت در کرمانشاه
هزار ماسوله: مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان کرمانشاه گفت: توزیع 15 هزار سبد غذایی در بین نیازمندان استان کرمانشاه با اجرای طرح همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان انجام شد.
هزار ماسوله به نقل از فارس:  از اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان با یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این طرح 15 هزار سبدغذایی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.
 
وی با ذکر اینکه این سبدغذایی شامل برنج، روغن، قند و شکر، رب گوجه فرنگی، کنسرو و ماکارونی است، افزود: به یک‌هزار و 500 نیازمند در ماه مبارک افطاری خواهیم داد.
 
شفیعی خاطر نشان کرد: سرکشی از خانواده‌های بی‌بضاعت و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد و کاروان سلامت هلال‌احمر کرمانشاه از 20 روستای‌هدف در استان بازدید می‌کنند.
 
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه، در این کاروان تیم و تجهیزات پزشکی وجود دارد و کار ویزیت و توزیع دارو به صورت رایگان انجام می‌گیرد و در این 20 روستا حدود یک‌هزار و 500 نفر خدمت می‌گیرند.
 
* ثبت‌نام 850 داوطلب برای اهداء عضو در کرمانشاه
 
شفیعی اظهار داشت: طرح اهداء خون توسط اعضا انجام می‌شود و در این طرح 2 هزار و 500 نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه خون اهدا می‌کنند.
 
وی از آغاز طرح ثبت‌نام برای اهداء عضو در صورت مرگ مغزی خبر داد و اعلام کرد: تاکنون 850 نفر فرم مخصوص پیوند اعضا را تکمیل کرده‌اند.
 
وی تصریح کرد: طرح شناسایی مستمندان در روستاهای محرم استان را در دست داریم و جلب مشارکت‌های عموم مردم نیکوکار و خیران برای اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی به هلال‌احمر از دیگر برنامه‌های ما است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد