دوستي با طبيعت:

بهسازی فاز اول چشمه وارانه واقع در 2500 متری ارتفاعات روستای دوریسان

کد خبر: 39691|09:01 - 1392/05/01
نسخه چاپی
بهسازی فاز اول چشمه وارانه واقع در 2500 متری ارتفاعات روستای دوریسان
هزار ماسوله: در روز جمعه 31 خرداد 1392 با هماهنگی قبلی سرپرست محترم گروه زاگرس آقای پیمان احمدی ، اعضای دو گروه کوهنوردی زاگرس و ریبوار پاوه تصمیم به بهسازی محوطه اطراف چشمه وارانه واقع در ارتفاع 2500 متری روستای دوریسان نمودند.
 در روز جمعه 31 خرداد 1392 با هماهنگی قبلی سرپرست محترم گروه زاگرس آقای پیمان احمدی ، اعضای دو گروه کوهنوردی زاگرس و ریبوار پاوه تصمیم به بهسازی محوطه اطراف چشمه وارانه واقع در ارتفاع 2500 متری روستای دوریسان نمودند . چشمه وارانه تنها چشمه  کوه های دوریسان می باشد که چهار فصل بوده و آبی گوارا  و سبک دارد که متاسفانه به دلیل بی توجهی به آن و محوطه اطرافش حتی برای اطراق چند نفر هم جا نداشت . به هر جهت این عزیزان ساعت 6 صبح از دوریسان حرکت و ساعت 8 صبح بعد از صرف صبحانه در کنار چشمه شروع به کار نموده و تا ساعت 8.30 دقیقه بعد از ظهر بدون فوت وقت مداوم و با جدیت  توانستند محوطه ای را تقریبا 4*12 متر را مسطح نمایند . همکاران شرکت کننده در این امر خیر از گروه زاگرس آقایان : تحسین بابایی ، سرحد رستمی ، میلاد صالحی و پیمان احمدی  و از گروه ریبوار آقایان : لقمان محمدرحیمی ، عدنان محمدرحیمی ، توفیق صالحی ، ثروت عثمانی و قاضی صالحی بودند . انشاالله بعد از ماه مبارک رمضان فاز دوم آن  شروع خواهد شد .
 
در اینجا از مردم محترم روستا خواهشمندیم نسبت به نظافت چشمه ومحوطه اطراف آن احساس مسئولیت نموده  تا شاهد چنین اقدامات بعدی در محل های دیگر هم باشیم
 
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد