بخشدار جديد نوسود معرفي شد:

مراسم توديع و معارفه بخشدار نوسود برگزار شد

کد خبر: 39100|10:01 - 1392/04/31
نسخه چاپی
مراسم توديع و معارفه بخشدار نوسود برگزار شد
هزار ماسوله :فرماندار پاوه:حساسیت بالای آقای یوسفی در امور واقعاً برای ما انگیزه بود ، روحیه بود. ما می دیدیم که ایشان شبانه روز نمی شناخت دنبال امور بخش بود .نتیجه این زحمت وصداقت سی ساله اش را می توان در انتخاب شدنشان در شورای اسلامی شهر پاوه توسط مردم فهیم وقدرشناس دید .
مراسم توديع و معرفه بخشدار نوسود در محل بخشداري نوسود صورت گرفت: اين مراسم با حضور فرماندار پاوه و امام جمعه محترم پاوه و امام جمعه محترم نوسود و جمعي از مسولين و شوراي اداري نوسود حضور داشتند.
 
فرماندار پاوه حاج حسين خدر ويسي: از زحمات آقای محمد فاروق یوسفی که صادقانه انجام وظیفه نموده و در شرایط فعلی به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تقدیر و تشکر نمود و بجای ایشان آقای مهندس سالم مصطفایی که سابقه شهرداری شهرهای نودشه و پاوه را دارند با ابلاغ استاندار محترم به عنوان سرپرست بخشداری نوسود معرفی نمود.
 
امام جمعه پاوه درمراسم تودیع ومعارفه بخشدار نوسود: ضمن تکریم مردم بخش نوسود وخیرمقدم به حضار محترم وبیان انتخاب بخشدار نوسود خطاب به آقای یوسفی افزود  شما در آموزش وپرورش سی سال زحمت کشیدند ، این مدتی که در نوسود بودند، شاهد کمترین مشکل دراین منطقه بودیم .
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد