مصاحبه با عدنان مرادي شاعر و عكاس پاوه اي:

گفتگو با مدیر موسس انجمن ادبی هه رمان

کد خبر: 35296|08:46 - 1392/04/24
نسخه چاپی
گفتگو با مدیر موسس انجمن ادبی هه رمان
هزار ماسوله:انجمن ادبی «هه ­رمان» پاوه وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف برگزاری جلسات ادبی(شعر خوانی,آموزش و آشنایی با شعر, داستان, نقد ادبی و ...) فعالیت خود را از اول تیر ماه آغاز نمود.
 آقای عدنان مرادی مدیر موسس  انجمن هه رمان  در مورد این انجمن  توضیحاتی را بیان نمودند که به شرح ذیل است
 
ایشان در اين گفتگو  اظهار داشتند: در اردیبهشت ماه 1392درخواست مجوز دادند و خوشبختانه مجوز شروع فعالیت این انجمن صادر شد.
 
این انجمن که با ده نفر عضو هیئت امنا شروع به کار کرده است در اول تیر رسما فعالیت خود را آغاز نموده است .
 
به گفته ی آقای مرادی این انجمن در دو بخش برادران و خواهران شروع به کار کرده است و مدیریت بخش خواهران بر عهده ی  خانم فریبا خالدی است
 
ایشان هدف از تشکیل چنین انجمنی را کمک به ترویج و اعتلای  زبان فارسی و کردی  بیان  نمودندو انتظار دارند که نیروی جوان و اهل ادب وارد این عرصه و این انجمن شوند و به عضویت در آیند و آثار خود را ارائه دهند.
 
آقای مرادی تاکید نمودند این انجمن دارای اساسنامه می باشد و اعضا باید این اساس نامه را مطالعه نموده و در صورت صلاحدید و تمایل  قبول کنند در غیر اینصورت نمی توانند به عضویت این انجمن در آیند.
 
ایشان در مورد حمایت مالی این انجمن گفتند این انجمن هیچگونه حامی مالی ندارد و تنها حمایت مالی آن حق عضویت اعضا می باشد
 
همچنین ایشان با بیان اینکه فعالیت این انجمن در دو شاخه ی شعر و داستان می باشد و فعالیت این انجمن صرفا ادبی است .
بر اساس مصوبه های فی مابین مکان انجمن طبقه فوقانی کتابخانه عمومی وحدت پاوه و سالن موجود در این ساختمان می باشد و استفاده از فضا و امکانات کتابخانه برای انجمن بلامانع است.
 
زمان جلسات شش ماه اول سال بر اساس تصویب روزهای چهار شنبه هر هفته از ساعت چهار و نیم  لغایت 6 بعدظهر بر گزار می­گردد و جلسات شش ماه دوم سال از ساعت سه ونیم لغایت 5 بعد ظهر برگزار می گردد. جلسات کاری انجمن نیز بر اساس نیاز در هر زمان باتوافق نهاد کتابخانه های و موسسین برگزار می گردد.
 
در ادامه ایشان به سلام پاوه گفتند
 
 
 
انجمن ادبی با توجه به فعالیت کاری خود تمامی آثاری را که از خروجی جلسات انجمن مورد تایید اعضا قرار گیرند را در دو خروجی انجمن یعنی گاهنامه ادبی هه­رمان به صورت مکتوب و در وبلاگ www.harman.mihanblog.com منتشر خواهد نمود.
 
 
مصاحبه از فرهاد صالحي
 
پايگاه خبري تحليلي هزار ماسوله پاوه براي هنرمند شهرمان ارزوي موفقيت بيشتر و سلامتي دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد