تجلیل و بزرگداشت از گروه پاکسازی تخریب سپاه نبی اکرم (ص)، طه عثمانی و محمد حسن خوشخو در نوسود برگزار شد

کد خبر: 35041|17:25 - 1392/04/23
نسخه چاپی
تجلیل و بزرگداشت از گروه پاکسازی تخریب سپاه نبی اکرم (ص)، طه عثمانی و محمد حسن خوشخو در نوسود برگزار شد
هزار ماسوله: در این همایش یک روزه که به مناسبت پاکسازی تخریب زمین های مین گذاری شده در دوران هشت سال دفاع مقدس، در منطقه مرزی نوسود برگزار شد، از گروه پاکسازی تخریب سپاه نبی اکرم (ص) و دو تن از همکاران محلی آنان به نام های طه عثمانی و محمد حسن خوشخو تقدیر و قدردانی شد.
به گزارش هزار ماسوله به نقل از پاوه شار: خدرویسی فرماندار پاوه در این همایش گفت: قدرشناسي از ويژگي هاي شاخص مردم ايران به ويژه مردم پاوه است. وی با اشاره به همایش مذکور افزود: تجليل از كساني كه در توليد و ايجاد امنيت و آسايش مردم نقش دارند عملي پسنديده است كه امروز مردم مرزنشين شهر نوسود اين عمل ارزشي را به نمايش گذاشتند.
خدرویسی گفت: اين عمل مردم نوسود، تداوم حركت هاي ارزشي مردم ايران اسلامي در 34 سال گذشته است كه همواره جهانيان را شگفت زده كرده و مي كند و اين تنها بخش كوچكي از نمايش شعور سياسي و فرهنگي مردم ماست كه در همه حال تفاوت بين خدمت و خيانت و خدمتگزاران و خائنين را به خوبي تشخيص داده و مي دهند.
 
فرماندار پاوه با بیان اینکه حركت هاي مردمي و ارزشي با هيچ معياري قابل سنجش و اندازه گيري نيست، گفت: قدرشناسي مردم وظيفه و رسالت مسوولان را مضاعف مي كند.
 
در پایان این مراسم از گروه پاکسازی تخریب سپاه نبی اکرم (ص) و دو تن از همکاران محلی آنان به نام های طه عثمانی و محمد حسن خوشخو تقدیر و قدردانی شد.
 
شایان ذکر است عمليات پاكسازي و تخريب مين ها و مواد منفجره به جاي مانده از دوران جنگ تحميلي در شهر مرزي نوسود 38 شهيد و جانباز بر جاي گذاشته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد