گفتگو با سوران قمري:

سوران قمری تنها ملي پوش کونگ فو کار منطقه پاوه و اورامانات

کد خبر: 32682|20:05 - 1392/04/18
نسخه چاپی
سوران قمری تنها ملي پوش کونگ فو کار منطقه پاوه و اورامانات
هزار ماسوله: سوران قمري ملي پوش كو نگ فو كار پاوه اي سه سال است كه در اردوي تيم ملي به سر ميبرد ايشان از نخبگان جوان شهرستان پاوه به شمار ميرود و همچنين جواني با اخلاق و خوش رو است ايشان داراي احكام قهرماني كشوري و استاني در چندين رشته ورزشي مي باشد.
 
 هزار ماسوله:  در گفتگويي كه كونگ فو كار سوران قمبري با خبر نگار هزار ماسوله انجام دادند ايشان عنوان نمودند كه به مدت سه سال است كه در اردوي تيم ملي قرار دارند اما هنوز در ليست فيكس تيم قرار نگرفته است 
سوران گفت: كه تنها كونگ فو كاري است كه در اورامانات در اردوي تيم ملي قرار دارد و اميدوار است كه با حمايتهاي آينده مسولين بتواند موفق تر و افتخار آفرين تر براي شهرستان پاوه و اورامانات باشد.
ايشان از ورزشكاران افتخار آفرين شهرستان پاوه ميباشند و داراي احكام قهرماني كشوري و استاني در چندين رشته ورزش ميباشند.
 
قمبري عنوان كرد كه: در طول چندين سالي كه در اردوي تيم ملي قرار دارد از هيچكدام از مسولين هيچ انتظاري نداشته اما خوبتر بود كه با حمايتها و دلگرمي هايشان به من قوت قلب ميدادند .
همچنين سوران گفت كه با توجه به اينكه من اهل شهر پاوه هستم و از غربي ترين نقطه ايران و صفر مرزي به اردوي تيم ملي دعوت شده ام هزينه هاي رفت و آمد و به پايتخت و اردوها و ساير ... كمي بالا است . ما به نوبه خود هر چند كه كاك سوران قمبري هيچ انتظاري نداشت اما از مسولين محترم شهرستان تقاضا منديم كه حمايتهاي خود را از اين نخبه ورزشي شهرمان دريغ نكرده و از همه ورزشكاران از جمله سوران قمبري حمايت كنند.
قمبري همچنين از برخي از مسولين شهرستان به خاطر دلگرمي هايشان تشكر كردند
اين گفتگو در حاشيه مراسم تجليل از نخبگان شهرستان پاوه در سالن 2500 نفري امام خميني صورت گرفت.
 
آرزوي موفقيت روز افزون و همچنين سلامتي براي ايشان داريم
                                                                                                               مصاحبه از قانع حق پناه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد