شعبانی:

رویکرد دولت یازدهم اعتدال است

کد خبر: 32230|23:45 - 1392/04/17
نسخه چاپی
رویکرد دولت یازدهم اعتدال است
هزار ماسوله: رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام روحانی در کرمانشاه گفت: روکرد دولت دکتر روحاتی اعتدال است و همه باید برای طی این مسیر تلاش کنند.
هزار ماسوله: به گزارش مرصاد، رئیس و اعضای ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در استان کرمانشاه صبح امروز از در راستای تقدیر از رسانه های استان برای خلق حماسه سیاسی و در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس بر اعتدالی بودن دولت روحانی تاکید کرد.
 
محمدرضا شعبانی در این مراسم اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام مهمی برای جهانیان داشت و همگان فهمیدند مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی دست از اهداف و آرمان‌های خویش برنمی‌دارند.
 
شعبانی با تاکید بر اینکه حماسه سیاسی با این حضور تحسین‌برانگیز رقم خورد، بیان داشت: رویکرد دکتر روحانی بر مبنای تعقل و اعتدال است.
 
وی با بیان اینکه بی‌شک شاهد اتفاقات خوبی در دولت تدبیر و امید خواهیم بود، تصریح کرد: همه باید برای اعتلای ایران و پیشرفت همه‌جانبه تلاش کنند.
 
همکاری در دولت آینده باعث ایجاد امنیت و آرامش می شود
 
شعبانی در ادامه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر،  با اشاره به حضور خودجوش مردم در صحنه انتخابات گفت: با انتخاب دکتر روحانی افق خوبی پیش روی ملت ایران قرار گرفت و علی رغم مشکلات موجود که هنوز هم وجود دارد نشاط و امیدی در بین مردم حاکم شده است و این مایه برکت و خیر است.
 
وی انتخاب حسن روحانی را فتح بابی برای گسترش روابط ایران با سایر کشورها دانست و گفت: این انتخاب علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه باعث شده سایر کشورهای که با ما رابطه نداشتند دست دوستی به سمت ما دراز کنند.
 
رئیس ستاد روحانی گفت: انشاالله در دولت تدبیر و امید همه دست در دست هم کارکنند تا دولت منتخب بتواند در جهت ایجاد امنیت و آرامش جامعه گام بردارد.
 
انتخاب افرادی برای سمت های دولت آینده نادرست است
 
شعبانی همچنین با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، با اشاره به نقش مقام معظم رهبری و رهنمود و تدبیر ایشان برای رقم خوردن حماسه سیاسی و برگزاری یک انتخابات خوب، گفت: هیچ کس در دنیا نتوانست از انتخابات ایران ایراد بگیرد و همه به دموکراسی موجود در کشور اعتراف کردند.
 
وی ادامه داد: با انتخاب “حسن روحانی” به عنوان رئیس جمهور کشور افق خوبی پیش روی ملت و کشور ایجاد شد و علی رغم اینکه هوز مشکلی از مشکلات مردم حل نشده  اما همه خوشحالند و خوشحالی مردم نیز سبب خیر و برکت برای کشور خواهد بود.
 
به گفته رئیس ستاد روحانی در کرمانشاه، امروز با انتخاب دولت تدبیر و امید بسیاری از کشورهای دنیا که تا چند وقت اخیر با ما دشمن بودند دست دوستی به سمت ایران دراز کرده اند.
 
شعبانی تصریح کرد: سرکوب طرز فکرهای مخالف باعث صدمه دیدن کشور حتی در امور کوچک می شود، اما امروز این فضا در کشور ایجاد شده تا هرکس بتواند عقیده و فکر خود را بیان کند.
 
وی با اشاره به پتانسیل ها و امکانات موجود در کشور در بخش های مختلف صنعتی، ذخایر زیر زمینی و منابع طبیعی، افزود: باید از این پتانسیل ها استفاده کنیم و تلاش کنیم مغزها و سرمایه های ایرانی خارج از کشور را نیز دوباره جذب کنیم.
 
شعبانی در ادامه در خصوص نحوه انتخاب کابینه دولت آینده و شاخص های افراد مد نظر دولت “حسن روحانی” گفت: همه حرف هایی که مطرح می شود شایعه و گمانه زنی است و تا کنون هیچ فردی به طور قطع و یقین برای معاونت ریاست جمهوری و یا وزارت انتخاب نشده است.
 
رئیس ستاد روحانی در کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه افراد توانمند و سازنده برای کشور از هر گروه و جناحی که باشند در دولت روحانی جای دارند، افزود: دید دولت روحانی دید فامیلی و گروهی نیست و در این دولت تنها شایسته سالاری محور است.
 
وی یادآوری کرد: تا کنون افراد زیادی برای سمت های وزارت و معاونت معرفی شده اند که دکتر روحانی از همه آن ها برنامه کاری برای اداره امور و همچنین سابقه کاری می خواهد تا برای انتخاب نهایی تصمیم گیری کند.
 
رئیس ستاد شعبانی قاطعیت در انجام امور را از خصوصیات دولت اعتدال دانست و اظهار داشت: رای مردم رای به تغییر بود تا فردی نو با افکاری جدید سکان اجرایی کشور را در دست گیرد.
 
شعبانی ادامه داد: مردم امروز از جناح بازی، درگیری و تند روی خسته شده اند و می خواهند آنچه که در دین اسلام هم هست یعنی اعتدال، در کشور ایجاد شود.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تنفیذ حکم حسن روحانی و آغاز به کار دولت تدبیر و امید شاهد تغییر سازنده و خوب در همه جای کشور خصوصا استان کرمانشاه باشیم.
 
برگزیدن دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهوری یازدهم، فضای تدبیر و امید را بر کشور حاکم کرد
 
شعبانی در ادامه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا، گفت: اکنون ملت بزرگ ایران با حضور گسترده در انتخابات ۲۴ خرداد و برگزیدن دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهوری یازدهم، فضای تدبیر و امید را بر کشور حاکم کرده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد