در نوسود:

بازدید بخشدار نوسود از پروژه های در حال اجرای شهرداری نودشه

کد خبر: 31879|09:13 - 1392/04/17
نسخه چاپی
بازدید بخشدار نوسود از پروژه های در حال اجرای شهرداری نودشه
هزار ماسوله: بخشدار نوسود در معیت شهردار ، رئیس شورای شهر وپیمانکار پروژه های ادامه عملیات احداث و تکمیل خیابان محله بندگا و خیابان سوم بازدید به عمل آوردند.
به گزارش هزار ماسوله به نقل از بخشداري نوسود:  بخشدار نوسود در معیت شهردار ، رئیس شورای شهر وپیمانکار پروژه های ادامه عملیات احداث و تکمیل خیابان محله بندگا و خیابان سوم بازدید به عمل آوردند.
 
مختار احمدی شهردار نودشه با اعلام اینکه شرکت سما جوش سنه در مناقصه احداث و تکمیل خیابان بندگا و نیز تکمیل خیابان سوم برنده شده است افزود: این شرکت در هفته گذشته ضمن تجهیز کارگاه کار عملیات ساخت و تکمیل خیابان های بندگا وخیابان سوم را بطور همزمان آغاز نموده است.
 
بخشدار نوسود در جریان بازدید از عملیات تکمیل و ساخت خیابان های مذکور افزود دو خیابان مورد نظر به سبب موقعیت مکانی وبهره وری آتی آن ، می توان آنها را از مهمترین پروژه های شهرداری نودشه برشمرد .
 
یوسفی راههای ارتباطی را محور توسعه برشمرد وتصریح نمود با احداث این راهها که در محلات محروم شهر واقع شده است علاوه بر اینکه ساکنین  محترم محلات مورد نظر می توانند از خدمات ارائه شده به بهترین نحو استفاده نمایند ، مسیری برای گردشگری و لذت بردن از مواهب طبیعت شهر نودشه ( شهر نودشه جزء 50 نقطه گردشگری استان می باشد) را فراهم نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد