ديدار مشترك منتخبين مردم در شهرداري:

نشست شهردار و شوراي جديد شهر پاوه بانماينده پاوه و اورامانات

کد خبر: 30524|09:34 - 1392/04/13
نسخه چاپی
نشست شهردار و شوراي جديد شهر پاوه بانماينده پاوه و اورامانات
هزار ماسوله: شهردار و منتخبان مردم در چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر پاوه با نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در نشستي مشترك ديدار كردند .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش هزار ماسوله به نقل از شهرداري پاوه:  دكتر نعمت اله منوچهري نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در اين نشست با تبريك خلق حماسه بزرگ سياسي توسط مردم و انتخاب منتخبين مردم در شوراي چهارم گفت : بايد قدردان اعتماد مردم و انتخاب خوب آنها باشيم .  
وي كار شوراي شهر را كار جمعي و خردمندي دانست و خطاب به منخبان مردم در شورا گفت : مردم به فکر و اعتقاد شما اعتماد و رای داده‌اند پس نباید خود را وامدار دیگران بدانید؛ فقط در فکر خدمت به مردم بوده و همه تلاش خود را برای کمک و رفع مشکلات آنها به کار گیرید.
دكتر منوچهري دربخش دیگری از سخنان خود باتاکید بر حفظ اتحاد و وحدت در شورا اظهارداشت: معمولا شورا از خردترين تا كلان ترين مسائل را پيگيري و شوراهایی که چالش و اختلافاتی در بین خود دارند مورد حمایت مردم قرار نمی‌گیرند و هرگونه اختلاف دربین اعضای شورا مردم را خسته می‌کند.
نماينده مردم در مجلس با اشاره به اينكه منتخبان شورا باید از هم اکنون خود را برای پاسخگویی آماده و منتظر پایان دوره چهار ساله نباشند اظهار داشت : ؛ با حضور در بین مردم و استفاده از نظرات کارشناسان اولویت‌ها و مشکلات را بررسی و در بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی‌های سالانه با متخصصین مشورت کنند.
جمال ابراهیمی شهردار پاوه در ادامه با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری پاوه در سنوات گذشته به احداث و راه اندازي بازارچه هاي مرزي در نقاط مناسب شهر اشاره كرد و گفت : با شروع به کار بازارچه‌های مرزی پاوه شامل بازارچه‌ای واقع در خیابان آرامگاه و بازارچه‌های واقع در بلوار جانبازان و میدان شهداء ، 311 نفر از شهروندان در این بازارچه‌ها مشغول به کار خواهند شد.
وی با شاره به آسفالت 13‌هزار و 400 متر مربع از خیابان‌ها و معابر شهر افزود : همچنین 2هزار و 200 متر جدول‌گذاری در سطح شهر انجام شده است.
شهردار پاوه با اشاره به دیگر اقدامات عمرانی این شهرداری تصریح کرد: احداث هزار و 700 متر مکعب دیوار، هزار و 100 متر مکعب پله‌بندی کوچه‌ها، 3هزار متر مکعب موزائیک فرش پیاده‌رو‌ها و خط‌کشی 17 هزار و 200 متر از معابر سطح شهر ، نصب 110 پایه چراغ برای نورپردازی بلوار جانبازان، پارک آزادگان و مسیر گولانه، نصب 3 برج نوری در پارک‌های آزادگان و شهید کاظمی و نصب 5 تابلو راهنمای مسیر از کارهای انجام شده برای رفاه حال شهروندان بوده است.
وی با اشاره به افتتاح پارک فرهنگیان و پارک جنگلی خاطر‌نشان کرد: دیوار‌سازی، سنگ فرش محوطه، نور‌پردازی، نصب مبلمان پارکی، وسایل ورزشی و بازی کودکان از جمله کارهایی است که برای این دو پارک انجام داده‌ایم.
شهردار پاوه به اجراي طرح هاي و برنامه هاي فرهنگي اشاره كرد و تصريح كرد : ساخت دفتر شورای روحانیت در مدرسه علوم دینی پاوه ، برگزاری مراسم مذهبی با دعوت از عموم مردم، برپایی نمایشگاه عکس پروژه‌های عمرانی شهرداری پاوه، نصب مجسمه‌ها و تندیس میرزا عبدالقادر و مولوی کرد، برگزاری همایش عصری با شعر در پاییز هورامان ، همايش فرهنگ شهروندي ، همايش روز پاك پاوه ، جشنواره عكس پاوه و اجراي پروژه مشاركت آگاهانه مردم در رفع آلودگي ديداري را می‌توان از کارهای شاخص در مجموعه خدمات فرهنگی شهرداری بیان کرد .
جمال ابراهيمي در پايان با اشاره به اينكه اجراي دو طرح احداث رينگ شهري و كمربندي و الحاق روستاي دوريسان به محدوده قانوني شهر پاوه از اولويت هاي مهم توسعه شهري مي باشد گفت : اميدوارم با تخصيص اعتبارات لازم و پيگيري هاي منتخبين شورا و نماينده مردم در مجلس عمليات اجرايي اين دو طرح تحقق و زمينه رشد و توسعه شهر پاوه فراهم شود .
هر کدام از منتخبین شورای چهارم پاوه در این نشست به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه‌های مدیریت و توسعه شهری و بررسي مشكلات و چالش هاي شهر پرداختند و اظهار امیدواری کردند با تعامل و همکاری و تلاش و کوشش مي توان بسیاری از مشکلات را در مدت چهارساله حل كرد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد