اطلاعیه در زمینه زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداریها

زمان برگزاری و دریافت كارت ورود به جلسه و آزمون استخدامی شهرداریها

کد خبر: 29452|08:26 - 1392/04/11
نسخه چاپی
زمان برگزاری و دریافت كارت ورود به جلسه و آزمون استخدامی شهرداریها
هزار ماسوله: دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور اعلام كرد:چهارمين مرحله آزمون استخدامي شهرداريهاي كشور در روز جمعه 14/4/92 در استانهاي اصفهان،البرز(كرج)، تهران،چهارمحال و بختياري،فارس،قم، كرمانشاه و يزد برگزار خواهد گرديد.
 بر اساس هماهنگي هاي به عمل آمده با سازمان سنجش آموزش كشور،چهارمين مرحله آزمون استخدامي شهرداري هاي كشور از ساعت 8:30 صبح روز جمعه و بعداز ظهر از ساعت 15 برگزار خواهد شد.
داوطلبين اين آزمون مي توانند از روز سه‌شنبه 11/4/92 به مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به چاپ كارت ورود به جلسه خود اقدام نمايند.
لازم به ذكر است داوطلباني كه اطلاعات ثبت نام آنان نياز به ويرايش مجدد داشته است فقط يك بار فرصت دارند تا اطلاعات مورد نظر خود را ويرايش نمايند. ويرايش اطلاعات داوطلبين تا پايان روز آزمون نيز امكان پذير مي باشد.
همچنين از آنجا كه امكان ويرايش جنسيت و رشته شغلي انتخابي وجود ندارد ، چنانچه در اطلاعات مندرج در كارت ورود به جلسه ايرادي مشاهده گردد،داوطلبين مي‌توانند طي زمانبندي كه متعاقباً اعلام مي‌گردد،با مراجعه به باجه هاي رفع نقص نسبت به اصلاح كارت خود اقدام نمايند.
تمامي اقدامات جهت برگزاري آزمون استخدامي توسط سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور و سازمان سنجش آموزش كشور انجام گرفته و همچنين متوليان امر در استانها نيز تداركات لازم را به انجام رسانيده اند و با حول و قوه الهي اين آزمون در صحت  برگزار خواهد گرديد.
در همين راستا ضروري است معاونين امور عمراني استانداريهاي فوق به عنوان رئيس كميته اجرايي آزمون استخدامي ، تمامي اقدامات لازم را انجام داده و تمامي امور را تحت نظر داشته و برنامه ريزيهاي لازم را با مسئولين حوزه هاي امتحاني و همچنين ساير ارگانهاي استان جهت برقراري نظم و آرامش در روز آزمون به انجام برسانند و گزارش فعاليتهاي كميته اجرايي آزمون را به صورت روزانه به سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور ارسال نمايند.
در همين راستا ضروري است معاونين امور عمراني استانداريهاي فوق به عنوان رئيس كميته اجرايي آزمون استخدامي ، تمامي اقدامات لازم را انجام داده و تمامي امور را تحت نظر داشته و برنامه ريزيهاي لازم را با مسئولين حوزه هاي امتحاني و همچنين ساير ارگانهاي استان جهت برقراري نظم و آرامش در روز آزمون به انجام برسانند و گزارش فعاليتهاي كميته اجرايي آزمون را به صورت روزانه به سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور ارسال نمايند./ منبع شهرداري پاوه 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد