كسب رتبه عالي از طرف شهرداري پاوه:

شهرداری پاوه رتبه عالی در ارزیابی عملكرد طرح تكریم ارباب

کد خبر: 29096|08:31 - 1392/04/10
نسخه چاپی
شهرداری پاوه رتبه عالی در ارزیابی عملكرد طرح تكریم ارباب
هزار ماسوله: شهرداري پاوه طبق شاخص‌های ارزیابی عملكرد طرح تكريم ارباب رجوع در بازديد دوره اي بازرسين دفتر امور شهري و شوراها استانداري كرمانشاه در سال 92 رتبه عالی را در خدمت به ارباب ‌رجوع کسب نمود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش هزار ماسوله به نقل از شهرداري پاوه :  جمال ابراهیمی با اعلام اين خبر در نشست بررسي و جمع بندي ارزيابي عملكرد و ارزشيابي كه با حضور مسئولين واحدها در سالن جلسات شهرداري برگزار شد گفت : مطابق بررسي هاي به عمل آمده و براساس نظارت هاي صورت پذيرفته ، شهرداري در مجموع ارزيابي ها رتبه عالي را كسب نمود.
وي چنين موفقيتي را مرهون تلاش روزافزون تمامی پرسنل و در سايه همت جمعي كاركنان عنوان كرد و افزود :  با بهره‌گیری از ابتکارات و نوآوری،  تلاش ها براي نهادينه شدن فرهنگ مشتري مداري بيش از پيش در دستور كار شهرداري قرار گرفته است .
جمال ابراهيمي آموزش وفرهنگ سازي، مستندسازي، بهبود اصلاح روش هاي ارائه خدمت به مردم، اطلاع رساني از نحوه ارائه خدمات، تهيه و عملياتي نمودن منشور اخلاقي، پيش بيني فضا و امكانات مناسب جهت استقرار ارباب رجوع، نظرسنجي مراجعين نظارت و بازرسي، همچنين تشويق و تنبيه، سنجش ميزان رضايت مراجعين و نوآوري از جمله شاخص هايي است كه شهرداري پاوه با رعايت آنها رتبه عالي تكريم ارباب رجوع را كسب نمود.
شهردار پاوه کسب رتبه عالي در ارزيابي به عمل آمده از سوي دفتر امور شهري استانداري كرمانشاه را حاصل تلاش يکايک كاركنان برشمرد و در پايان اين نشست در زمينه اجراي شاخص هاي ارزيابي عملكرد طرح تكريم اربا رجوع كه منجر به اصلاح و بازبيني روش هاي انجام كار و ارتقاء سطوح ارزشي شده است از مسئول روابط عمومي شهرداري آقاي پيام رحماني با اهداي لوح تقدير به عمل آمد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد