شهردار پاوه خبر داد :

اجرای طرح ترمیم آسفالت خیابانها و معابر پاوه

کد خبر: 28870|18:53 - 1392/04/09
نسخه چاپی
اجرای طرح ترمیم آسفالت خیابانها و معابر پاوه
هزار ماسوله« :شهردار پاوه از اجرای طرح ترميم و لكه گيري آسفالت خيابانها و معابر این شهر خبر داد شهرداری پاوه جمال ابراهیمی گفت : طرح نوسازی و بهسازی معابر و لکه گیری خیابان ها در پاوه آغاز و عملیات ساماندهی معابر و ترميم آسفالت خیابان ها در سال جاری با تمام ظرفیت اجرا خواهد شد .
به گزارش هزار ماسوله به نقل از شهرداري پاوه:   شهرداری پاوه جمال ابراهیمی گفت :  طرح نوسازی و بهسازی معابر و لکه گیری خیابان ها در پاوه آغاز و عملیات ساماندهی معابر و ترميم آسفالت خیابان ها در سال جاری با تمام ظرفیت اجرا خواهد شد .
وي به زير سازي و آسفالت خيابان خانقاه نقشنبدي در تقاطع خيابان فاروق اعظم  اشاره كرد و افزود : اين خيابان با توجه به وضعیت نامناسب آن پس از مدت ها آسفالت و آرزوي ديرينه شهروندان و ساكنين آن محله برآورده شد .
ابراهيمي به مجموعه اقدامات شهرداری در امر آسفالت ریزی و ترميم خیابان ها اشاره كرد و گفت : داشتن معابر تمیز و هموار حق شهروندان است كه با انجام اين اقدامات چهره شهر پاوه در بحث آسفالت و بهسازي معابر دگرگون و زيبا خواهد شد .
شهردارپاوه رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری و نيل به اهداف خرد و كلان برشمرد و اظهار داشت : مشاركت شهروندان در جلوگيري از هر نوع حفاري هاي بي جا در خيابان ها  و مدیریت حفاری های اجتناب ناپذیر ، از تخریب آسفالت معابر عمومی كاسته مي شود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد