خسروی خبر داد:

احداث ایستگاه جدید آتش نشانی در سه راهی بیمارستان پاوه

کد خبر: 287167|23:43 - 1393/12/17
نسخه چاپی
احداث ایستگاه جدید آتش نشانی در سه راهی بیمارستان پاوه
شهردار پاوه در گفتگویی با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: وجود یک ایستگاه آتش نشانی در ضلع شرقی جوابگوی رفع حوادث غیر مترقبه جهت پوشش دادن ضلع غربی نمی باشد، لذا احداث ایستگاه جدید آتش نشانی در سه راهی بیمارستان می تواند ضلع غربی شهر را پوشش دهد.
شهردار شهر پاوهدر گفتگویی با خبرنگارهزارماسولهبا اشاره به وجود ایستگاه آتش نشانی شعبه دوم در پاوه در رابطه با ایمنی و بحران در حوادث غیر مترقبه اظهار داشت: با توجه با انکه شهر پاوه شهری طولی است وجود یک ایستگاه آتش نشانی در ضلع شرقی جوابگوی رفع حوادث غیر مترقبه جهت پوشش دادن ضلع غربی نمی باشد .
خسروی افزود:با توجه به ارائهگزارشیدر سایت خبری تحلیلیهزارماسولهمبنی بر لزوم وجود یک ایستگاه آتش نشانی دیگر در شهرستان پاوه، شهرداری به این امر مهم جهت احداث ایستگاه دوم آتش نشانی در مواقع اضطراری اقدام نمود.
وی گفت:لذا مقدمات احداث ایستگاه جدیدی در ضلغ غربی و در سه راهی بیمارستان اغاز شد که بتواند حریم غربی شهر ، بلوار ترمینال و خیابان 26 مرداد را پوشش دهد.
وی ادامه داد:بر همین اساس از اعتبارات داخلی شهرداری مبلغ 2 میلیارد ریال برای احداث این ایستگاه آتش نشانی در نظر گرفته شده است که امیدواریم در سال اینده با احداث این ایستگاه برای شهروندان گرامی، خدمات مطلوبی ارائه نمائیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد