شهروندان محله جنب دانشگاه پيام نور پاوه به وضعيت فاضلاب اين محله اعتراض دارند

کد خبر: 274699|23:31 - 1393/10/08
نسخه چاپی
شهروندان محله جنب دانشگاه پيام نور پاوه به وضعيت فاضلاب اين محله اعتراض دارند
شهروندان محله جنب دانشگاه پيام نور پاوه در تماس‌هاي مكرر با دفتر خبرگزاري هزارماسوله نسبت به وضعيت فاضلاب در كوچه هاي اين محله به شدت اعتراض كردند.
به گزارش خبرنگارهزارماسولهشهروندان محله جنب دانشگاه پيام نور پاوه در تماس‌هاي مكرر با دفتر خبرگزاري هزارماسوله نسبت به وضعيت فاضلاب در كوچه هاي اين محله به شدت اعتراض كردند.
یکی از شهروندان اين محله در این باره به خبرنگارهزارماسولهگفت: علاوه بر وضعیت نامناسب کوچه‌ها و معابر در این محله، نبود شبکه فاضلاب که کوچه های آن خاکی است ،از سیستم دفع فاضلاب چاهی در جلوی هر خانه مسکونی قرار داشته و به همین خاطر فضای زشت و نا مطلوب به این محله داده است.
شهروند دیگری در این باره افزود: آنچه در این میان بیشتر آزاردهنده است نبود شبکه فاضلاب مطلوب و یا عدم برخورداری از چنین سیستمی در این محله است 
که مردم این محله را درگیر با بوی تعفن و گرفتگی چاه‌های فاضلاب می‌کنند .
وی گفت:
نبود شبکه فاضلاب در فصول سرد و گرم برای شهروندان این محله مشکلاتی مجزا را به همراه می آورد کهمی‌تواند موجبات آلودگی و بروز بیماری‌های مختلف را برای اهالی این محل ایجاد کند.
وی ادامه داد:بوی نامتبوع فاضلاب در چاههای این محل و سرپوش گذاشتن سطحی این چاهها با پلاستیک چهره ای نازیبا به این محله بخشیده است و تاکنون هم این مشکل شهروندان با وجود پیگیری های متعدد به قوت خود باقی مانده و همین امر نارضایتی را بیشتر کرده است.

حرف اصلی آنان این بود که وضعیت دفع فاضلاب در این محله به هیچ‌وجه بهداشتی نیست و امیدواریم مسئولان در سال جاری اقدامی موثر برای رفع این معضل بیندیشند.

 
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد