برگزاري همايش مبارزه با مواد مخدر و مسابقه نقاشي خياباني و دوچرخه سواري

شقايق هاي اورامان اسير دام اعتياد نمي شوند

کد خبر: 27311|21:57 - 1392/04/05
نسخه چاپی
شقايق هاي اورامان اسير دام اعتياد نمي شوند
هزار ماسوله: همايش مباره با مواد مخدر با مشاركت جوانان و اعضاي منتخب شوراي اسلامي شهر پاوه و اقشار مردم در مسير گردشگي برگزار گرديد و به همين مناسبت مسابقه نقاشي خياباني و مسابقه دوچرخه سواري نيز برگزار شد.

به گزارش خبر نگارهزار ماسوله همايش مبارزه با مواد مخدر و به مناسبت روز جهاني مبارزه با مواد مخدر  در شهرستان پاوه ودر مسير جاده  گردشگري شهرستان با حضور چشمگير جوانان شهر و به همت جمعيت مردمي مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاوه برگزار گرديد.

 

 شعار اين همايش اعتياد ، اسارت  و زندگي بود كه   همزمان با اين مراسم مسابقه نقاشي خياباني با محوريت موضوع مبارزه با مواد مخدر  بر پا گرديد كه در پايان به دليل مشاركت زياد و جمعيت استقبال كننده به قيد قرعه جوايزي به افراد شركت كننده در مراسم اهدا گرديد.

 

در ميانه مراسم نيز از طرف هيئت دوچرخه سواري شهرستان و به سر پرستي كاك ياسر خالدي زاد مسابقه دوچرخه سواري بر گزار گرديد كه به نفرات برتر جوايزي اهدا شد.

 

موضوعي كه موجب هيجان بيشتر اين همايش خياباني گرديد حضور هفت نفر اعضاي منتخب دوره چهارم شوراي اسلامي شهرستان بود اعضاي شوراي شهر ضمن تشكر از بانيان مراسم انها را مورد تقدير قرار دادند و به اعضاي هيئت مديره جمعيت قول همكاري دادند.

 

                                                                                    /ق. حق پناه

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
عكسي يادگاري با اصحاب رسانه شهرستان پاوه در حاشيه مراسم.
 
از راست 1- ميلاد يوسفي  2- اسامه  قادري  3- ياسر خالدي زاد  4-فرهاد صالحي 5- قانع حق پناه 6- فروزان رسولي

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد