حضورمحمدرضا شعبانی رئیس ستاد دکتر روحانی در نوسود

تقدیر رئیس ستاد دکتر روحانی از حضور وشعور مردم بخش نوسود

کد خبر: 24815|12:41 - 1392/03/31
نسخه چاپی
هزار ماسوله:رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی دراستان کرمانشاه دراجتماع مردم نوسود ضمن تقدیر از حماسه سیاسی ملت ایران وتقدیر از مرزنشیان بخش نوسود به شخصیت علمی وبینش سیاسی آقای دکتر روحانی پرداخت ویادآوری نمود که آقای دکتر هم تحصیلکرده حوزه علمیه قم هستند و هم در کشورانگلستان دکترای حقوق را گرفته اند ، ایشان به مسائل روز به فرهنگ ، اجتماعی و... آگاهی کامل دارد.
به گزارش هزار ماسوله به نقل از بخشداري نوسود: حاج محمدرضا شعبانی با توجه به آخرین مسئولیت رئیس جمهور منتخب افزود: ایشان رئیس مرکزتحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند و به این سبب در همه ی ابعاد : بعد فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و... آشنایی کامل دارند و پویا هستند .
 
ایشان ویژگی مهم واساسی این مرکز را در تجمیع بهترین وبالاترین نغبگان جامعه برشمردند یاورانی که در زمینه های مختلف برای تشکیل دولت تدبیر ، دولت عقل ، دولت برنامه وامید  به مدد می آیند تا فصل جدیدی تؤام با عقلانیت در دولت جمهوری اسلامی ایران را بگشایند که همه ی ما بتوانیم از آن بهرمند شویم .
 
شعبانی به مردم منطقه وعده دادند که به عنوان برادرکوچگ شماو خدمتگذارتان خواهم بودتا مسائلی که مطرح شد ویا مسائل دیگری که شاید به ذهن نرسید که بیان شود منعکس نمایم .
 
ایشان یادآوری نمود که الان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خیلی از روستاها پزشک ، مهندس و... وجود دارد اما این پزشک ومهندس و.. باید زمینه ی فعالیت و کار برایش فراهم شود الان نیروهای مختلفی در همه ی ابعاد چه درکشاورزی ، چه در فرهنگ و... با هم همکاری و برنامه ریزی می نمایند که انشاا..دولت جدیدی که روی کار می آید با انرژی  و پتانسیل خیلی قوی وارد عمل شود وخدا هم کمک می کند .
 
 
 
وی عزت وذلت را در دست خدا دانستند ، وبنا به حدیث قدسی اگر اراده نماید شخصی را بالا ببرد (همه دست بکارشوند وممانعت و جلوگیری نمایندکه محقق نگردد ) با قدرتش اسبابی را فراهم می نماید که هیچکس متوجه نشود وبلعکس
 
ما امروز افتخار می کنیم کشوری هستیم که روی پای خودمان ایستادیم والان کشورهای دنیا هم از منطقه خاورمیانه ، اروپایی وخود امریکا  آمدند وبه رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند الان یک آمادگی هایی در دنیا ودرطرف مقابل هست  انشاا...با عقلانیت وبا تدبیر بتوانیم هم از بعد خارجی وداخلی با مسائل مواجه شویم ومشکلات رابرطرف نماییم وسودش را مردم ببرد .
 
رأی اول استان کرمانشاه جناب آقای دکتر روحانی بوده ، اما این میزان دراورامانات بیشتر بوده است که نشان از درک ودرایت مردم عزیز منطقه می باشد. انشاا.. اعلام می کنم بنده تا پایان این دولت همانطوریکه الان در خدمت تان هستم ، بتوانم با رو سفیدی در برابرتان روبرو بشوم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد